.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Απίστευτες ειδήσεις για την ΑΕΚ. Απέξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα...Απλήρωτοι και σε καθεστώς τρομοκρατίας οι υπάλληλοι της!!!

Πόσους μήνες απλήρωτοι είναι οι υπάλληλοι της ΑΕΚ;


Μαθαίνω πράγματα που δεν είναι καθόλου ωραία, και απλά εύχομαι να μην ισχύουν στο μέγεθος τουλάχιστον που φτάνουν στα αφτιά μου…

Δυστυχώς οι υπάλληλοι της Ερασιτεχνικής συνεχίζουν να ανεβαίνουν το Γολγοθά τους…  Παρά τις υποσχέσεις για επίλυση του προβλήματος αντιμετωπίζονται σαν παρακατιανοί και έχουν λαβείν μέχρι και οκτώ ή ακόμη και εννιά μηνιάτικα…

Και είναι να απορεί κανείς… Η διοίκηση με ισχυρούς παράγοντες και τον Μελισσανίδη από πάνω δε μπορεί να το λύσει αυτό το πρόβλημα; Είναι δυνατόν να δουλεύουν άνθρωποι και να μην πληρώνονται;

Παλιότερα ως μέλος της διοίκησης, είχα δώσει πολλές μάχες εκ των έσω και είχα γίνει μη αρεστός στους επικεφαλής του ίδιου του Διοικητικού Συμβουλίου στο οποίο ανήκα, γιατί μιλούσα πολύ… Δε μπορώ να διαννοηθώ ότι υπάρχει κόσμος που δουλεύει σε καθεστώς σκλαβιάς. Δεν το χωράει ο νους μου ότι οι εργαζόμενοι δεν αμοίβονται για τον κόπο τους, για την εργασία τους… Είναι μάλιστα τόσο μεγάλη η τρομοκρατία που επικρατεί και το θέμα δεν τολμάει κανείς να το βγάλει προς τα έξω…

Έχω μια ελπίδα τα πράγματα να μην είναι έτσι όπως πληροφορούμαι… Μακάρι να μην είναι έτσι… Μακάρι να έχει μπει το νερό στα αυλάκι και να διαψευστούν επισήμως τα όσα γράφω… Μακάρι… Περιμένω να πληροφορηθώ πως δρομολογείται η λύση σε αυτό το πρόβλημα που είναι τεράσια ντροπή για την ΑΕΚ μας…

Τέλος επειδή κάποιοι θα προτρέξουν και θα πουν πως κάποιος μου υπαγόρευσε το κείμενο, ξέρετε προφανώς για να κάνουν τη δουλειά τους και να τρομοκρατήσουν ακόμη περισσότερο, θα σας πω πως δεν είμαι από εκείνους που τους υπαγορεύουν… Και θα σας πω πως έχω και παράπονο από κάποιους φίλους που έδωσα δυνατό αγώνα στο πλευρό τους κάποτε για να διεκδικήσουν το μισθό τους, αλλά όταν έμεινα εγώ από δουλειά μάλλον με ξέχασαν… Δεν πειράζει. Πάντα καλή καρδιά…

Κύριοι υπεύθυνοι πείτε μας τι γίνεται με τους υπαλλήλους της Ερασιτεχνικής; Εχουν να πάρουν κουλούρι;  Περιμένω απαντήσεις…  Περιμένουν όλοι οι καθαροί Ενωσίτες απαντήσεις…

Νίκος Αγγελίδης

πηγή: aek-live.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου