.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Με δελτίο τύπου ο Αντιπρόεδρος του ΠΠΙΕΔ κ. Σπύρος Καβακόπουλος απαντά σε δημοσίευμα του FX- news.gr

Δυστυχώς αν και παρακάλεσα να μην αποτελέσει αντικείμενο μικροπολιτικής εκμετάλλευσης το «τσάι – καφέ» που οργανώνει το ΠΠΙΕΔ με άλλους έξη φορείς της πόλης μας για την επισκευή του θεάτρου, δυστυχώς η διαδικτυακή έκδοση του FX- news.gr, βρήκε την ευκαιρία να το κάνει.
Επανειλημμένως έχω γράψει τους λόγους που με οδήγησαν να οργανωθεί το «τσάι – καφέ» από το ΠΠΙΕΔ. Και το γνωρίζει αυτό το FX- news.gr, του το είχα γράψει αφενός σε email που του είχα στείλει στις `12 Απριλίου και αφετέρου στη σελίδα μου στο Facebook υπάρχουν και εκεί οι λόγοι (εννοείτε ότι είμαστε «φίλοι»). 


Πολιτικάντης δεν είμαι, με συμφέροντα δεν παίζω και δεν τα παίρνω από κανένα. Έτσι λοιπόν δεν θα προσκυνήσω τον οποιοδήποτε που έχει ένα μέσο μαζικής ενημέρωσης και γράφει τα αντίθετα απ’ όσα συμβαίνουν στην πραγματικότητα.

Για πολλοστή φορά έχω γράψει ότι η δημοτική αρχή μου ζήτησε επίμονα να επισκευάσει αυτή το θεατράκι και εγώ πολλαπλώς το αρνήθηκα. Και μάλιστα μου είχε πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει δημοτικός σύμβουλος που να μην ψηφίσει καταφατικά το κονδύλι της επισκευής. Επί προσθέτως μάλιστα μου είπε ότι η κίνησή μου αυτή, θα γίνει αντικείμενο για να την χτυπήσουν και όπως πράγματι έγινε.

Σε δελτίο τύπου με τίτλο «Επισκευάζουμε το υπαίθριο θέατρο του ΠΠΙΕΔ», έχω γράψει λεπτομερώς τους λόγους που με οδηγούν, να παιδευτούμε εμείς οι απλοί πολίτες να φτιάξουμε το θεατράκι. Πρέπει να πονέσουμε, να κοπιάσουμε, για να μάθουμε να ενδιαφερόμαστε για την δημόσια περιουσία όταν καταστρέφεται. Μόνον έτσι θα καταλάβουμε ότι πρέπει να παρατηρούμε όποιον  πατάει και σπάει τα καθίσματα του θεάτρου, γιατί βαριέται να πάει από τους διαδρόμους. Έφερα ειδικό για τα καθίσματα και μου είπε ότι τα 90% των καθισμάτων έχουν άσπρες «πληγές», γεγονός που σημαίνει ότι αν ξαναπατηθούν τα καθίσματα αυτά, θα σπάσουν. Πως λοιπόν θα συγκινηθούμε, πως θα γίνει να ενδιαφερθούμε για την δημόσια περιουσία που την καταστρέφουνε αυτοί που την πατάνε;;; Μόνον αν δουλέψουμε εθελοντικά, προσφέρουμε, κουραστούμε, μόνον τότε θα πάρουμε το θάρρος και θα πούμε σ’ όποιον την καταστρέφει «αμάν ρε αδερφέ σταμάτα την καταστροφή σε θέατρο μέσα είσαι».

Να σημειωθεί ότι πριν την καταστροφή από την πτώση του δένδρου, υπήρχαν σπασμένα εννέα καθίσματα.

Λυπάμαι – Λυπάμαι, τέτοιου είδους μικροπολιτικές, μέχρι πότε θα συνεχίζουν; Μέχρι πότε θα απογοητεύουν; 

Με εκτίμηση
Σπύρος Καβακόπουλος
Αντιπρόεδρος Π.Π.Ι.Ε.Δ.

1 σχόλιο:

  1. Σπύρος Καβακόπουλος30 Απριλίου 2014 στις 1:04 π.μ.

    Οι απόψεις φίλων διίσταται. Πολλοί λένε, γιατί παιδεύεσαι, άσε το δήμο να φτιάξει το θεατράκι του ΠΠΙΕΔ. Λίγοι λεν, καλά κάνω.
    Να όμως ένα γεγονός, που δείχνει ότι μάλλον πράττω σωστά. Προ ημερών, άγνωστη σε μένα παρέα, αναφερόταν στην προσπάθεια αναστήλωσης του θεάτρου. Ένας προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει. Μου τηλεφώνησαν, του τηλεφώνησα, συναντηθήκαμε. Όλοι μου λένε ότι δεν διορθώνονται & πρέπει ν' αγοράσω μεταλλικά σκαλοπάτια που το καθένα κάνει 260 Ε. Μα διορθώνονται λέει. Παίρνουμε ένα, το πάμε σε δικούς του στη στράντζα και ω του θαύματος το φτιάχνει. Σε λίγες μέρες που θα μπορεί, θα προσπαθήσει να φτιάξει και τ’ άλλα. Αν το πετύχει σημαίνει ότι εξοικονομούμε γύρω στα 1000 Ε από τα 1500.
    Για μένα το μεγαλύτερο κέρδος, δεν είναι στα χρήματα, αλλά στο ενδιαφέρον που προκλήθηκε σε συνδημότες να βοηθήσουν να φτιαχτεί το θεατράκι. Αυτοί οι άνθρωποι χωρίς να δώσουν χρήματα, απλά με το ενδιαφέρον που έδειξαν για τη κοινή μας περιουσία, θα μας εξοικονομήσουν ακόμη και 1000 Ε.
    Καλέ μου φίλε Μανώλη, που είσαι διαφορετικών πεποιθήσεων και θεωρείς ότι όλα πρέπει να τα φτιάχνει η πολιτεία, τώρα τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή