.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Παραίτηση Λαζόπουλου από το Δ.Σ. της Ερασιτεχνικής

Διαβάστε την ανακοίνωσή του


Από το ΔΣ της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ παραιτήθηκε ο Δημήτρης Λαζόπουλος. Το αφεντικό του τμήματος χάντμπολ της ΑΕΚ, με ανακοίνωσή του γνωστοποίησε την απόφασή του, ωστόσο δεν ξεκαθαρίζει τι θα κάνει με το τμήμα χάντμπολ, αλλά και τα χρήματα που έχει υποσχεθεί να δώσει για την Αγιά Σοφιά. Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Αξιότιμα μέλη του Δ.Σ.,


Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιώ την απόφαση μου να αποχωρήσω από Α' αντιπρόεδρος και μέλος του Δ.Σ., εκπληρώνοντας στο ακέραιο τις υποχρεώσεις που μου αναλογούν. Η παντελής έλλειψη ενημέρωσης και συνεργασίας ανάμεσα μας, καθώς και η «μη απαραίτητη» παρουσία μου σε αποφάσεις που αφορούν την Ερασιτεχνική, μου δημιουργούν ένα ασφυκτικό περιβάλλον συμμετοχής σε αυτό που ονειρεύτηκα και σε αυτό που υποσχέθηκα στον κόσμο. Αποχωρώ, λοιπόν, οδεύοντας για άλλες πολιτείες... Η σχέση αγάπης με τον κόσμο της μεγαλύτερης ομάδας στη χώρα είναι αυτή που θα οδηγήσει τα επόμενα βήματα μου προς όφελος της αγαπημένης μας ΑΕΚ. Καλή συνέχεια

Ο φίλαθλος και οπαδός

Δημήτρης Λαζόπουλος»


πηγή:  aek365.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου