.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

O Dr Σωκράτης Σκλάβος διαμαρτύρεται έντονα για σχόλιο μας που συνόδευσε αναδημοσίευση αποτελεσμάτων «στατιστικής ανάλυσης» του, και ζητά να του πούμε συγνώμη! Η απάντηση μας…



Αγαπητέ κύριε Σωκράτη Σκλάβε,



μου στείλατε με μέιλ στις 19/8/14 μια επιστολή διαμαρτυρίας. Την προηγουμένη 18/8/14 δημοσιεύτηκε μια άλλη, με μορφή άρθρου που σε κάποια σημεία είναι διαφορετική, στο aek-live.gr το οποίο φιλοξενεί άρθρα σας. Δημοσιεύω αυτή που μου στείλατε, αναδημοσιεύω εκείνη που στείλατε στο παραπάνω οπαδικό σάιτ, και ανταπαντώ και στις δύο.


Επίσης δημοσιεύω τη μεταξύ μας αλληλογραφία από την οποία προκύπτει η απαίτηση σας, να ζητήσω συγνώμη!

Σημειώνω ότι ο τίτλος που επέλεξε το aek-live.gr, δεν ανταποκρίνεται ούτε στην πιο προχωρημένη φαντασία, στο σχόλιο με το οποίο είχα συνοδεύει την αναδημοσίευση του κειμένου σας.



Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Dr ΣΚΛΑΒΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ  ΣΕ  ΜΑΣ

φτηνή κριτική

Αξιότιμε,
Μετά από αποδέκτης πλήθους ερωτήσεων και διευκρινήσεων για την παρουσίαση κάποιων αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα http://www.aek-live.gr/profile-antidronton-gipedo-aek/ , και περαιτέρω διευκρινήσεων http://www.aek-live.gr/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%AE%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF/  εμφανίσθηκες (ως εκπρόσωπος της Δύναμης Πολιτών?) http://krisseis.blogspot.gr/2014/08/dr.html και ειρωνεύτηκες, λοιδόρησες το όνομά μου και την προσωπικότητά μου. Μέσα από το κείμενο σου το οποίο είναι αρκετά προσβλητικό,  εμφανίζομαι ως υπερασπιστής των συμφερόντων Μελισσανίδη (1η αστοχία).  Λοιδορούμαι ότι ως υποψήφιος της Παράταξης του υποψήφιου Δημάρχου Α. Κόντου στις πρόσφατες εκλογές δήμου Ν.Φ-Ν.Χ. μάζεψα μόλις 4 ψήφους . Αν το πρόβλημά σου είναι αυτό (μικρό πράγματι για σένα, αδιάφορο για εμένα) να τονίσω ότι δεν είχα σκοπό να μαζέψω ούτε μια ψήφο αφού κατέβηκα τελευταία στιγμή τιμής ένεκεν για να συμπληρώσω το ψηφοδέλτιο, χωρίς να βγάλω υλικό, να ενημερώσω κανέναν, να κολλήσω σε τοίχους, δέντρα και δρόμους όπως έκαναν οι  της Δύναμης Πολιτών που βρόμισαν την πόλη με την αφισοκόλληση τους. Και πράγματι δεν έκανα κανένα είδος προεκλογικού αγώνα (έχεις δίκιο) διότι τρέχω δύο εργασίες με απασχόληση 12-14 ώρες ημερησίως, συντηρώ δύο ασφαλιστικά ταμεία (ΙΚΑ και ΟΑΕΕ) με τις εισφορές μου και στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι αποκλειστικά με την οικογένειά μου. Και προφανώς ασχολήθηκα με τις εργασίες μου και την συλλογή δεδομένων τα αποτελέσματα της οποίας  ενόχλησαν γιατί βγάζουν κάποια αλήθεια. Δεν προσδοκώ τίποτα από την πολιτική (2η αστοχία όπως άφησαν να εννοηθεί) και η αναγνώρισή μου προέρχεται από τον επιστημονικό και εκπαιδευτικό χώρο. Δέχομαι ότι στο χώρο της Πολιτικής είμαι ανίδεος. Ένας από τους λόγους που δεν πρόκειται ποτέ να ενταχθώ στο χώρο της πολιτικής είναι ότι έτσι θα μου δίνεται η δυνατότητα να ασκώ κριτική χωρίς να φοβάμαι, να ελπίζω τίποτε. Κοινώς είμαι λεύτερος (όπως έλεγε και ο Ν. Καζαντζάκης).

Να παραθέσω κάτι τελευταίο, ήμουν κάποια Κυριακή στο φράγμα του Μαραθώνα και το θαύμαζα. Έρχεται λοιπόν ένα παππούς (μάλλον πάνω από 80 ετών) και μου λέει. Το βλέπεις? Αν ήταν να γίνει τώρα δεν θα γινόταν τελικά γιατί η τάδε παράταξη θα ήταν εναντίον.   

Με τιμή Σωκράτης Σκλάβος      



Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Dr ΣΚΛΑΒΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ  ΣΤΟ aek-live.gr



 

Μετά  την παρουσίαση της έρευνας μου για το γήπεδο της ΑΕΚ στο AEK LIVE  και των στοιχείων που έδωσα για την ταυτότητα του δείμγατος που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα εμφανίσθηκαν εκπρόσωποι της Δύναμης Πολιτών οι οποίοι ειρωνεύτηκαν, λοιδόρησαν το όνομά μου και την προσωπικότητά μου. Μέσα από το κείμενο του συντάκτη Μ. Καμπούρη το οποίο είναι αρκετά προσβλητικό, εμφανίζομαι ως υπερασπιστής των συμφερόντων Μελισσανίδη (1η αστοχία). Λοιδορούμαι ότι ως υποψήφιος της Παράταξης του υποψήφιου Δημάρχου Α. Κόντου στις πρόσφατες εκλογές δήμου Ν.Φ-Ν.Χ. μάζεψα μόλις 4 ψήφους . Αν το πρόβλημά τους είναι αυτό να τονίσω ότι δεν είχα σκοπό να μαζέψω ούτε μια ψήφο αφού κατέβηκα τελευταία στιγμή τιμής ένεκεν, χωρίς να βγάλω υλικό, να κολλήσω σε τοίχους, δέντρα και δρόμους όπως έκαναν οι της Δύναμης Πολιτών που βρόμισαν την πόλη με την αφισοκόλληση τους.

Και πράγματι δεν έκανα κανένα είδος προεκλογικού αγώνα διότι τρέχω δύο εργασίες με απασχόληση 12-14 ώρες ημερησίως, συντηρώ δύο ασφαλιστικά ταμεία (ΙΚΑ και ΟΑΕΕ) με τις εισφορές μου και στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι αποκλειστικά με την οικογένειά μου. Και προφανώς ασχολήθηκα με τις εργασίες μου και την συλλογή δεδομένων τα αποτελέσματα της οποίας τους ενόχλησαν γιατί βγάζουν κάποια αλήθεια που τους ενοχλεί. Δεν προσδοκώ τίποτα από την πολιτική (2η αστοχία όπως άφησαν να εννοηθεί) και η αναγνώρισή μου προέρχεται από τον επιστημονικό και εκπαιδευτικό χώρο. Δέχομαι ότι στο χώρο της Πολιτικής είμαι ανίδεος. Και θεωρώ ότι όποιος λοιδορεί κατά αυτόν τον τρόπο είναι μίζερος, και ημι-εγκεφαλικά ανάπηρος (λειτουργεί μόνο το ένα ημισφαίριο του εγκεφάλου).

Ένας από τους λόγους που δεν πρόκειται ποτέ να ενταχθώ στο χώρο της πολιτικής είναι ότι έτσι θα μου δίνεται η δυνατότητα να ασκώ κριτική χωρίς να φοβάμαι, να ελπίζω τίποτε. Κοινώς είμαι λεύτερος (όπως έλεγε και ο Ν. Καζαντζάκης). Τους επιστρέφω λοιπόν τη μιζέρια και την αμάθεια τους χωρίς να ελπίζω ότι θα διορθωθούν στον τρόπο σκέψης. Όπως ο σκορπιός που στο τέλος τσίμπησε θανατηφόρα το βάτραχο που τον έσωσε από πνιγμό, διότι αυτή ήταν η φύση του.
Σωκράτης Σκλάβος


Η ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ


-Κύριε Σωκράτη Σκλαβε καλημέρα σας,

Ευχαριστω για το μειλ με την παραθεση των αποψεων σας, σε σχέση με την αναδημοσιευση άρθρου σας από το μπλογκ μου.
Επειδή δε μου το διευκρινιζετε, θα ήθελα να ξέρω αν θέλετε και να δημοσιευτεί. 
Απλά σας ενημερώνω για την περιπτωση που επιθυμειτε να δημοσιευτει, ότι δε μπορω να το κάνω άμεσα γιατι είμαι σε διακοπές κ δε μπορω από το κινητό.
Αν δεν πάρω απάντηση θα θεωρησω ότι απλά θέλατε να μου εκφρασετε προσωπικα την ενόχληση σας. Η οποία έτσι κι αλλιώς είναι σεβαστή! 

Σε αναμονή της απάντησης σας

Μανώλης Καμπουρης 



-Sokratis Sklavos

δεν ειναι απλα ενοχληση, αλλα προσβολη. ζητω απλα μια συγνωμη εστω για το σχολιο της ατυχους και αδιαφορης εμπλοκης ως υποψηφιου. σχετικα με τη δημοσιευση η οχι,.αυτο ειναι θεωρω θεμα πολιτικης του blog σας, και ως γνωστο σε θεματα πολιτικης ειμαι ανιδεος.



-Αγαπητέ κ. Σκλαβε, ασφαλώς αφού δεν εχετε προβλημα θα δημοσιεύσω το μειλ σας. Και μαζί με τη δική μου απάντηση, θα έχω σύνδεσμο που θα παραπέμπει στην αναδημοσιευση του αρθρου σασ, με το σχολιασμό που την ειχα συνοδευσει, και σας έκανε να αισθανθειτε προσβεβλημενος! Ετσι ώστε όσοι διαβάσουν την ανάρτηση να μπορούν να μορφωσουν ελεύθερα ολοκληρωμένη γνώμη. 
Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστω για την απάντηση.

Με τιμή 

Μανώλης Καμπουρης


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ

Κύριε Σκλάβε, στο επίμαχο άρθρο-στατιστική ανάλυση που δημοσιεύσατε στο aek-live.gr, υπογράψατε ως Dr. Κάνατε χρήση του επιστημονικού τίτλου και των σπουδών σας, προφανώς για να προσδώσετε κύρος στο περιεχόμενο που μάλλον δεν έπειθε για την επιστημονικότητα του, ούτε εσάς!

Στο συγκεκριμένο σάιτ έχετε δημοσιεύσει πριν το συγκεκριμένο, και άλλα άρθρα. Όπως αυτό, αυτό και  αυτό. Και ταυτόχρονα με την τελευταία επιστολή σας αυτό για να δικαιολογήσετε το επίμαχο που ετεροχρονισμένα μας πήγε από τη "στατιστική  ανάλυση" στην... έρευνα! 

Σε ότι αφορά το επίμαχο άρθρο, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς, το μετέφερα αυτούσιο. Το συνόδευσα δε, με ένα λιτό σχόλιο. Στο οποίο επισήμανα ότι στις τελευταίες εκλογές θέσατε υποψηφιότητα με το συνδυασμό «Ζούμε μαζί». Το εκλογικό σώμα αρνήθηκε με πανηγυρικό τρόπο να επιβραβεύσει την υποψηφιότητα σας, και σας έδωσε μόνο 4 ψήφους. Είναι ή δεν είναι γεγονότα αυτά;

Αν το σχόλιο μου περιέχει ψεύδη ή ανακρίβειες, σας καλώ να τις προσδιορίσετε συγκεκριμένα!

Επίσης σας παρακαλώ να μου δείξετε που σας χαρακτήρισα «Μελισσανιδικό». Είναι άλλο η επιθυμία καθενός να τραβήξει το ενδιαφέρον του κ. Μελισσανίδη εμφανιζόμενος ως πιστός και ικανός μαχητής, κι άλλο η πραγματικότητα ξέρετε…

Να μου πείτε πότε και που ειρωνεύτηκα, λοιδόρησα το όνομά και την προσωπικότητά σας!

Πότε σας κατηγόρησα ότι δεν κάνατε προεκλογικό αγώνα και μου λέτε πως σε αυτό έχω δίκιο!!! 
Που βρήκατε στο σχόλιο μου να υπονοώ ότι αποβλέπετε σε όφελος από την πολιτική!
Είναι διαφορετικό πράγμα τι στην πραγματικότητα έχει κανείς στο μυαλό του και απαντάει γιατί μπορεί να νομίζει ότι το κατάλαβαν, και διαφορετικό τι λένε τα γραπτά.
Όπως και να γίνει όμως όταν κάποιος θέλει να ασχοληθώ μαζί του, συνήθως δεν του χαλάω χατίρι…


Όμως δεν αρκείστε σε αυτά, αλλά καταφεύγετε και σε ταπεινά ψέματα! Ισχυρίζεστε  πως μπήκατε τελευταία στιγμή, και τιμής ένεκεν για να συμπληρώσετε το ψηφοδέλτιο. Επί συνόλου 85 υποψηφίων του συνδυασμού, το όνομα σας ανακοινώθηκε στους πρώτους 62 στις 17/3/14! Δυο μήνες πριν τις εκλογές, χωρίς να αναφέρεται/ε πουθενά ότι συμμετέχετε τιμής ένεκεν!

Αναρωτιέμαι ποια ανάγκη μπορεί να οδηγήσει έναν επιστήμονα, να υποβιβάζει αυτοβούλως με βάναυσο τρόπο, την παρουσία και το κύρος του τίτλου που φέρει!

Τότε που μπήκατε, ο συνδυασμός θεωρούνταν φαβορί για τη νίκη! Ήταν διαρκώς μπροστά απ΄ όλους στον ανακοινωμένο αριθμό υποψηφίων. Υπήρξε επίσης  ο πρώτος συνδυασμός που συμπλήρωσε  ψηφοδέλτιο, αλλά και ένας από εκείνους που κάλυψαν το μέγιστο αριθμό υποψηφιοτήτων! Πολλοί ήταν εκείνοι που ήθελαν να είναι υποψήφιοι του. Σας πληροφορώ μάλιστα ότι ορισμένοι βρέθηκαν εκτός ψηφοδελτίου παραπονούμενοι, ή πήγαν σε άλλα ψηφοδέλτια, γιατί δεν υπήρχε η δυνατότητα περισσότερων υποψηφιοτήτων!

Η πενιχρή συγκομιδή ψήφων και η εκ των υστέρων  δηλούμενη αδιαφορία σας για την τύχη της υποψηφιότητα σας και του συνδυασμού, εξηγεί εν μέρει γιατί ο συνδυασμός δεν κέρδισε τελικά τις εκλογές. Βεβαίως καθένας μετά την εκλογική συντριβή του, θα μπορούσε να κάνει παρόμοιες δηλώσεις…

Στην επιστολή σας δηλώνετε ανίδεος για την πολιτική! Στα άρθρα σας όμως, η πολιτική όχι μόνο έχει δεσπόζουσα θέση, αλλά σε ένα τουλάχιστον από αυτά δηλώνετε ότι συμμετείχατε για μεγάλο διάστημα!

Όποια κι αν είναι η αλήθεια, σημασία έχει πως με την υποψηφιότητα σας πήρατε πολιτική θέση. Υπήρξατε υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με συγκεκριμένο συνδυασμό και πολιτικό πρόγραμμα. Ας λέτε τώρα άλλα. Για την επόμενη πενταετία αυτή η επιλογή θα σας συνοδεύει! Μη ξεχνάτε πως είστε επιλαχών, έστω και τελευταίος...

Μέσα σε όλα κάνετε μια ακόμη λαθροχειρία. Γράφετε απάντηση στην οποία επίσης ψευδώς αναφέρετε πως η αναδημοσίευση που έκανα στις 1/8/14 είχε γνώση της δημοσίευσης που κάνατε στις 18/8/14 με την παρουσίαση της... ταυτότητας και των στοιχείων της "έρευνας"!

Στην επιστολή σας προς εμένα, με τοποθετείτε με ερωτηματικό στη Δύναμη Πολιτών. Την ίδια μέρα στο aek-live.gr με την αντίστοιχη επιστολή με τοποθετείτε χωρίς ερωτηματικό. Dr Σκλάβε δυστυχώς για σας και πολιτική κάνετε, και με πολιτικαντισμό χειρίζεστε το θέμα. Βεβαίως μη φαντάζεστε ότι κάνω τίποτε διαφορετικό από το να γελάω με τέτοια καμώματα…



Ο άνθρωπος, πολύ περισσότερο ο επιστήμονας, πρέπει να σέβεται τον εαυτό και τις γνώσεις του. Η εν γένει συμπεριφορά του πρέπει να τιμά, αυτό που επαγγέλλεται.

Το να προσποιείστε τον ευγενικό ξεκινώντας την επιστολή με ένα «αξιότιμε», και κλείνοντας την «με τιμή», αναιρείται πλήρως από τον ενικό στον οποίο μου απευθύνεστε στο υπόλοιπο κείμενο. Λες και γνωριζόμαστε ή είμαστε φιλαράκια. Αλλά κρίνοντας από τη συνολική εικόνα, αυτό είναι παρωνυχίδα, και γι΄ αυτό δε με ξαφνιάζει…

Καταλάβατε πολύ καλά τι συνδέει την αναφορά μου στις 4 ψήφους που συγκεντρώσατε στις εκλογές, με τους 30 του δείγματος της υποτιθέμενης στατιστικής ανάλυσης. Χρειάστηκαν 18 μέρες για να κάνετε το επόμενο λάθος σας, με στόχο να μπαλώσετε το προηγούμενο.

Γράφατε άρθρα για τους έχοντες διαφορετική γνώμη κατοίκους σε ότι αφορά το γήπεδο. Δηλώνατε ότι κάνατε έρευνα που κράτησε 6 μήνες. Αυτοί ήταν γνωστοί σας. Τώρα μας λέτε για δυο φοιτήτριες του μαθηματικού, που την πραγματοποίησαν σε Σύνταγμα, Σταθμό Αττικής, Σταθμό Αμπελοκήπων και Σταθμό Περισσού! Και το αποτέλεσμα έδωσε 5% όχι στο γήπεδο. Ενώ σε προηγούμενο άρθρο σας βρίσκατε ότι το ποσοστό στην πόλη είναι 1%.  Και θέλετε να πάρουμε στα σοβαρά αυτά που γράφετε!

Ποια σχέση συνδέει την ερώτηση για την απόρριψη ή μη αντεξουσιαστικών πράξεων με το θέμα του γηπέδου;
Γιατί δεν κάνατε ερώτηση για τις πράξεις χουλιγκανισμού οπαδών που συνδέονται ευθέως με το γήπεδο;

Ήρθατε από τον Πειραιά τα τελευταία δέκα χρόνια που δεν υπάρχει γήπεδο, και συνεπώς δε γνωρίζετε τις επιπτώσεις του στη ζωή της πόλης. Και νομίζετε πως με παρόμοιες μεθόδους, θα αλλάξετε γνώμη σε αυτούς που το γνωρίζουν στην πράξη!

Δεν παρατηρήσατε ότι κανείς δεν έδωσε σημασία στην… έρευνα σας; Δε διαπιστώσατε ότι ούτε ο Μελισσανίδης, ούτε ο Ανδριόπουλος υιοθέτησαν οτιδήποτε δικό σας; Παρότι έψαξαν και ανέσυραν διάφορα που αφορούν ακόμη και το μακρινό παρελθόν;

Μόνο εγώ ασχολήθηκα και αναδημοσίευσα τη… στατιστική σας ανάλυση, για να βλέπει ο κόσμος το επίπεδο και τα μέσα που μετέρχονται αυτοί που υποστηρίζουν τις απόψεις που ασπάζεστε. Κι επιβεβαιώνουν ότι ο πνιγμένος για να σωθεί, απ΄ τις τρίχες του πιάνεται…

Αντί λοιπόν να μου πείτε ευχαριστώ, μου επιτίθεστε κιόλας και μου αποδίδετε πράγματα που από πουθενά και με κανένα τρόπο δεν προκύπτουν στο σχόλιο μου. Αυτολοιδορούμενος προσπαθείτε να αναδείξετε έναν «εχθρό», για να έχετε λόγο ύπαρξης στις εξελίξεις…

Οφείλετε συγνώμη και στους αναγνώστες του aek-live.gr, και στους δικούς μας, για τον αντεπιστημονικό τρόπο με τον οποίο μεταχειριστήκατε τον επιστημονικό σας τίτλο και αναπόδεικτα δεδομένα.

Αν πάντως προκύπτει κάτι από αυτά που αναφέρετε ως… αποτελέσματα έρευνας, είναι πως δεν έχετε τζιπ ή μεγάλο αυτοκίνητο. Δεν έχετε οικονομική άνεση. Έχετε ταξικό μίσος το οποίο δεν ξέρετε που να διοχετεύσετε. Είστε αντιαριστερός και φιλεξουσιαστής. Στην παρούσα φάση προσπαθείτε μετά μανίας αν και γέννημα θρέμμα Πειραιώτης, να ενταχτείτε στη Φιλαδελφειώτικη και ΑΕΚτζιδικη κοινωνία…

Για τελευταίο άφησα ένα διαφορετικό ερώτημα που προέκυψε από τη δική μου αληθινή έρευνα. Στον ιδιωτικό εκπαιδευτικό όμιλο που εμφανίζεστε εργαζόμενος, συνεργαζόμενος, ή δεν ξέρω τι άλλο. Δηλώνετε ότι δίνετε γραπτή εγγύηση στα «Μαθήματα που θα διδάξω (100% γραπτή εγγύηση επιτυχίας!!!):» 

 Έχετε την καλοσύνη να μου εξηγήσετε πρακτικά πως το εξασφαλίζετε αυτό; Αλλά και θεωρητικά, είτε με τη θεωρία των παιγνίων, είτε με άλλη θεωρία ακόμη και δικής σας έμπνευσης. Πως μπορεί να επιτευχθεί πάγια η απόλυτη επιτυχία, όταν μάλιστα παρεμβάλλονται σειρά παραμέτρων υποκειμενικών και αντικειμενικών!
 


14 σχόλια:

  1. Αξιότιμε,

    Η επίθεση που δέχομαι είναι τελείως προσωπική και εκτείνεται και στον επαγγελματικό μου χώρο αλλά και προσωπική ζωή. Η αντιπαράθεση είναι ένας προς έναν αλλά όχι αμφίδρομα καθώς εγώ δεν ασχολήθηκα με στοιχεία της προσωπικής σας ζωής της περιουσίας σας, της ιδεολογίας σας. Και ασφαλώς δεν επιδιώκω να φερθώ κατά αυτόν τον τρόπο εφόσον για θέματα που δεν γνωρίζω δεν εμπλέκομαι. Η ιδιωτική ζωή είναι σεβαστή, όπως και η ιδεολογία. Άρα μην περιμένετε να σας επιτεθώ επί του προσωπικού, αφού πρωτίστως δεν γνωρίζω την προσωπικής σας ζωή και τη διαδρομή σας στην κοινωνία.

    Επειδή λοιπόν επιτεθήκατε εσείς με βαρύτατους χαρακτηρισμούς, και εφόσον εγώ δεν πρόκειται να ανταποδώσω, σας προσκαλώ λοιπόν τελείως καλόπιστα να γνωρίσετε το χώρο εργασίας μου, τις συνθήκες, τους συνεργάτες μου, τους φοιτητές μου (που μπορούν να σας επιβεβαιώσουν το 100% της επιτυχίας, και να δείτε τον τρόπο που επιτυγχάνεται, άλλωστε μπορεί να σας το επιβεβαίωση και φανατικός φίλος μου και μέλος της Δύναμης Πολιτών που υπήρξε φοιτητής μου), τη βιβλιοθήκη μου, και αν μη τι άλλο τον τρόπο ζωής μου, ώστε να βγάλετε εκ του ασφαλούς συμπέρασμα για αυτά που μου αποδίδεται ότι είμαι 1) αντιαριστερός, 2) φιλοεξουσιαστής, 3) ψεύτης κ.λ.π.

    Είναι ο μόνος τρόπος ώστε να λάμψει η αλήθεια. Κάτι άλλο για το οποίο μπορεί να σας το επιβεβαιώσει ο κ. Απόστολος Κόντος είναι η εθελοντική μου (και αφιλοκερδής) συμμετοχή στις Ακαδημίες (μικρές ηλικίες) Καλαθοσφαίρισης του Ιωνικού.

    Άρα αναμένω την αποδοχή της πρόκλησης ώστε να δείξετε και εσείς ότι σας ενδιαφέρει η αλήθεια.

    Ελπίζω στην αποδοχή της πρόσκλησης.

    Με τιμή Σωκράτης Σκλάβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Σκλάβε,

    Προσωπικά μου επιτεθήκατε πρώτος εσείς. Η απουσία πληθυντικού ευγενείας και η αντικατάσταση του με ενικό, δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για το ποιος πρώτος επέλεξε την προσωπική αντιπαράθεση.

    Ίσως τώρα με περισσότερη ψυχραιμία, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά σε αυτά που αδικαιολόγητα και ατεκμηρίωτα μου αποδώσατε με την απάντηση σας. Αβίαστα θα βγάλετε το συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε τίποτε από αυτά στο σχόλιο μου! Επομένως δεν υπήρχε περιθώριο για διαφορετικού χαρακτήρα αντιπαράθεση.

    Για μένα μπορείτε να μάθετε ότι θέλετε, από όποιον Φιλαδελφειώτη τυχαίνει να με γνωρίζει, και δεν είναι λίγοι. Στο βαθμό που παρακολουθείτε τα γραπτά μου στο μπλογκ, και ιδιαίτερα αυτά της προεκλογικής περιόδου, θα δείτε ότι η κριτική μου είναι συγκεκριμένη και απευθύνεται προς όλες τις κατευθύνσεις. Πολιτικά βρίσκομαι αριστερά χωρίς να είμαι οργανωμένος κάπου. Επίσης μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες από τον Απόστολο Κόντο, αφού γνωρίζεστε αρκετά απ΄ ότι καταλαβαίνω.

    Δεν σας απέδωσα χαρακτηρισμούς! Κρίσεις και εκτιμήσεις έκανα με βάση ορισμένα στοιχεία που με δική σας επιλογή έχετε κάνει γνωστά ή διαφημίζετε, ή είναι δεδομένα δημόσιου χαρακτήρα. Δεν κατέφυγα σε κουτσομπολιά, φήμες, ή ότι άλλο προσωπικό. Ούτε επιχείρησα να αντλήσω από οποιαδήποτε άλλη πηγή, στοιχεία προσωπικού χαρακτήρα.

    Αντίθετα πρέπει να γνωρίζετε ότι εσείς έμμεσα με τα δήθεν στοιχεία που παρουσιάζετε ως επιστήμονας, συστηματικά και επί μακρόν συκοφαντείτε όσους πολίτες έχουν διαφορετική γνώμη για το σχέδιο Μελισσανίδη!



    Κύριε Σκλάβε, δεν σας αποδίδω ότι είστε 1) αντιαριστερός, 2) φιλοεξουσιαστής, 3) ψεύτης κ.λ.π.

    Γράφω: «Αν πάντως προκύπτει κάτι από αυτά που αναφέρετε ως… αποτελέσματα έρευνας, είναι πως δεν έχετε τζιπ ή μεγάλο αυτοκίνητο. Δεν έχετε οικονομική άνεση. Έχετε ταξικό μίσος το οποίο δεν ξέρετε που να διοχετεύσετε. Είστε αντιαριστερός και φιλεξουσιαστής. Στην παρούσα φάση προσπαθείτε μετά μανίας αν και γέννημα θρέμμα Πειραιώτης, να ενταχτείτε στη Φιλαδελφειώτικη και ΑΕΚτζιδικη κοινωνία…».



    Αυτά που εσείς προσδιορίζετε ως χαρακτηρισμούς, είναι συμπεράσματα που προκύπτουν από το τι θεωρείτε κακό να συμβαίνει σε κάποιον! Εσείς προσπαθώντας να υποστηρίξετε με κάθε μέσο την άποψη σας υπέρ του γηπέδου, εμφανίσατε τους λίγους κακούς που δε θέλουν το γήπεδο του Μελισσανίδη, ως οπαδούς του Ολυμπιακού, με πολλά λεφτά, με τεράστια τζιπ, με δυο τουλάχιστον αυτοκίνητα, με τα παιδιά τους να εγκρίνουν αντιεξουσιαστικές πράξεις κλπ.

    Συμπερασματικά αν αυτά είναι κακό να υπάρχουν στη ζωή κάποιου, εκτίμησα ότι για εσάς δεν ισχύουν. Αν κάνω λάθος τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Μπορείτε να μου πείτε πως κάνω λάθος! Ή ακόμη να ισχυριστείτε για παράδειγμα, ότι είστε κάτοχος τζιπ και δεύτερου αυτοκίνητου. Ανήκετε στην ψηλότερη εισοδηματική τάξη. Έχετε πετάξει πέτρες στα ΜΑΤ και σα φοιτητής συμμετείχατε σε καταλήψεις. Έχετε γράψει συνθήματα στους τοίχους ή ότι άλλο κατά τη γνώμη σας.

    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (συνέχεια)

    Κύριε Σκλάβε, μου απευθύνετε μια πρόσκληση και σας ευχαριστώ.

    Πρέπει να κατανοήσετε, επειδή μου το έχετε αποδώσει, πως ως αυτή τη στιγμή δε σας έχω αμφισβητήσει ούτε ως επιστήμονα, ούτε ως πρόσωπο, ούτε ως επαγγελματία ή ότι άλλο. Αν διαβάσετε προσεχτικά τα γραπτά μου, θα το διαπιστώσετε. Δεν είναι στις προθέσεις μου εξάλλου κάτι τέτοιο. Έχω αμφισβητήσει συγκεκριμένα γεγονότα, ή μη γεγονότα που τα παρουσιάζετε ως τέτοια. Δε σας είπα ότι είστε ψεύτης που αποτελεί χαρακτηρισμό. Σας είπα ότι στα τάδε θέματα λέτε ψέματα, και το τεκμηρίωσα. Αν κάποτε καταλήξω στο συμπέρασμα πως είστε ψεύτης, μην έχετε καμιά αμφιβολία ότι θα σας το πω. Επίσης τεκμηριωμένα.

    Το περιεχόμενο της πρόσκλησης σας, περιλαμβάνει γνώμη και για τον τρόπο ζωής σας. Ειλικρινά δεν έχω κανένα μα κανένα λόγο να έχω γνώση, της προσωπικής σας ζωής. Και δεν πρέπει να έχω, γιατί τότε δε θα ήταν προσωπική.

    Συνεπώς θα σας ευχαριστήσω άλλη μια φορά, αλλά δε θα αποδεχτώ την πρόσκληση σας. Για μένα θα ήταν προτιμότερο αν έχετε να ανταπαντήσετε κάτι σε όσα ανέφερα, να το κάνετε δημόσια και ανοιχτά εάν φυσικά θέλετε. Με τέτοιο τρόπο προτιμώ να αναζητώ την αλήθεια. Όχι με ιδιωτικές συναντήσεις και προσωπικές συζητήσεις.

    Θεωρώ πάντως πως κάποια στιγμή έτσι κι αλλιώς θα συναντηθούμε, αφού είστε κάτοικος της πόλης και πηγαίνετε τα παιδιά σας στον Ιωνικό. Τότε και με την απόσταση του χρόνου, θα μπορέσουμε να μιλήσουμε με ασφαλώς πιο νηφάλια σκέψη.

    Τέλος επειδή δε θέλω να κάνω κάτι που δεν επιθυμούν οι συνομιλητές μου, θα ήθελα να μου πείτε αν επιθυμείτε να αναρτήσω τη συνέχεια του διαλόγου μας. Για να ξέρουν και οι αναγνώστες του μπλογκ ότι τοποθετηθήκατε στην ανταπάντηση μου.



    Με τιμή



    Μανώλης Καμπούρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξιότιμε,

    Στον επαγγελματικό μου χώρο υπάρχει έντονο το στοιχείο της αμφισβήτησης καθώς πλήθος δημοσιεύσεων είναι σε απέναντι όχθες. Σε όποια χώρα και αν έζησα προτού επιστρέψω, διαπίστωσα ότι η ανθρώπινη φύση δεν διαφέρει σημαντικά. Αυτό που διδάχθηκα είναι ότι δεν μπορούμε να αποτρέψουμε τον άλλο να αμφισβητεί τη γνησιότητα δεδομένων και τη μεθοδολογία έρευνας. Ένας συνάδελφος καθηγητής (επίσης φίλαθλος της ΑΕΚ) άσκησε κριτική στο μικρό δείγμα (30) για το οποίο ο ίδιος τόνισα ότι δεν συνιστά συμπεράσματα, όπως και δεν υπήρξαν άλλωστε, αλλά μόνο παρουσίαση (ενδιαφέρθηκε μάλιστα να προχωρήσουμε σε περαιτέρω ανάλυση κάτι που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο). Σε έρευνες που έχω κάνει, έχουν δημοσιευθεί (σε διεθνή περιοδικά υψηλής αναγνωσιμότητας) με μικρό δείγμα ως ενδείξεις και ασφαλώς αποτελούν στοιχεία προς έλεγχο με μεγαλύτερο δείγμα. Η φύση του ανθρώπου είναι να αμφισβητεί και καλά κάνει. Εδώ αμφισβητούμε τον Αϊνστάιν για τη Θεωρία της Σχετικότητας και τον Σ. Χώκινγκ για τη Θεωρία με τις Μαύρες Τρύπες. Συνεπώς, δεν θα προχωρήσω στο θέμα της αμφισβήτησης (βλ. δήθεν στοιχεία) από μέρους σας.

    Λυπάμαι μεν για τη μη αποδοχή της πρόκλησης, σεβαστό δε. Άρα, ας μου δοθεί η δυνατότητα να απαντήσω σε κάποια στοιχεία.

    Αν ήμουν αντιαριστερός δεν θα είχα τόσους (πραγματικά) φίλους αριστερούς όσους έχω (έχω και πολλούς δεξιούς, αλλά κανέναν από το χώρο άκρας δεξιάς).Η εξουσία δεν είναι κάτι που με εξιτάρει και για αυτό το λόγο δεν μπλέχτηκα σε καμιά επιτροπή, δεν διετέλεσα πουθενά πρόεδρος και τα συναφή, παρά μόνο όταν συνέστησα μια επιτροπή νέων ερευνητών που προσπαθούσαμε να απαλλαγούμε από την επιβολή ΦΠΑ 23% στα έσοδα από έρευνα για μελέτες στο χώρο της υγείας και τεχνολογίας (μικτός μισθός 1250 ευρώ – 250 ευρώ παρακράτηση – 230 ΦΠΑ – 250 ευρώ ΤΕΒΕ τότε, είχε γίνει θέμα μάλιστα στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ και είχα παρουσιάσει το θέμα στον Α. Πορτοσάλτε). Και τότε είχα κατηγορηθεί από γραμματείς και φαρισαίους ως αναρχικός. Αν εννοείτε ταξικό μίσος για τις μεγάλες αυλές και τα τζάκια, ναι βέβαια! Αλλά επιτρέψτε μου να διαφωνήσω ότι προσπαθώ μετά μανίας να ενταχθώ σε οποιαδήποτε κοινωνία. Απεναντίας το αποφεύγω και η (ατυχής) εμπλοκή μου με την πολιτική έγινε κατόπιν πίεσης και ανυστεροβουλίας (και δεν πρόκειται να ξαναεμπλακώ). Απόδειξη ότι δεν με ξέρει κανείς, αφού σε καμιά τοπική εφημερίδα δεν έχω προβληθεί και οι γνωστοί και φίλοι είναι διάσπαρτοι σε όλη την Αττική. Δεν επιδιώκω δημοσιότητα ασφαλώς διότι μεγάλο μέρος της ημέρας δαπανάται σε διδασκαλία και έρευνα σε κλειστό χώρο. Αλήθεια, ψάξτε λίγο παραπάνω στο διαδίκτυο αν δείτε πραγματικά με τι ασχολούμαι. Το μόνο με το οποίο θα ασχοληθώ είναι η ανάληψη ευθύνης από τη δημοτική αρχή για την καθαριότητα του Δημοτικού Γυμναστηρίου του Ιωνικού, αφού στις Ακαδημίες συμμετέχουν τα παιδιά της πόλης μας. Εφόσον λοιπόν αναζητάτε την αλήθεια, νομίζω ότι το διαδίκτυο είναι ένας καλός τρόπος. Η αναζήτηση μπορεί να γίνει με ελληνικούς χαρακτήρες και λατινικούς (Sokratis Sklavos).

    Σε θέματα που θεωρώ ότι κακώς ενεπλάκησαν στο διάλογο δώστε μου λίγο χώρο.

    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (συνέχεια)

    Στο θέμα που θίξατε της 100% επιτυχίας, αυτό οφείλεται στο ότι μετά από τυχόν αποτυχία σε εξετάσεις (κατά εκτίμηση την 1η φορά είναι περίπου 20%) ο φοιτητής/φοιτήτρια συμμετέχει εντελώς δωρεάν στα μαθήματα και έτσι έχει τελικώς επιτυχία. Δηλαδή, με ένα κόστος 180-240 ευρώ για 20 με 40 ώρες διδασκαλίας καλύπτεται 100% ότι θα το περάσει εντός του έτους (2-3 εξεταστικές περίοδοι). Ετησίως έχω περίπου 300-350 φοιτητές στον ιδιωτικό τομέα (εφόσον δεν είμαι μόνιμο μέλος ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο). Στο κομμάτι της στατιστικής ανάλυσης αναλαμβάνω έργα από Φαρμακευτικές και Οικονομοτεχνικές Εταιρείες. Με μεγάλο μέρος των εσόδων καλύπτω Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς φοιτητές.


    Αν ήθελα να γίνω γνωστός του Μελισσανίδη θα μπορούσα εφόσον είχα φοιτήτρια την ιδιαιτέρα γραμματέα του και είχα και πρόσκληση σε πάρτυ. Αλλά είπαμε, προτιμώ τη μοναξιά της κοινωνικής τάξης μου. Αλλά μη λέμε μεγάλα λόγια, όλοι κρινόμαστε σε βάθος χρόνου. Η τωρινή μου πάντως εργασία είναι αναντικατάστατη καθώς με φέρνει σε επαφή με νέα άτομα.


    Είμαι πράγματι φίλαθλος της ΑΕΚ και βαθιά υποστηρικτής της Ερασιτεχνικής και για αυτό άλλωστε θα δραστηριοποιηθώ στο τμήμα ΣΚΑΚΙ (από Σεπτέμβρη, μπορείτε εκεί να με βρίσκετε). Απλά, θεωρώ ότι η δημιουργία γηπέδου θα τονώσει τα έσοδα τόσο όλων των τμημάτων αλλά και της πόλης μας (μπορώ να παραθέσω αναλυτικά την άποψή μου αν το επιθυμείτε).


    Τέλος, τα στοιχεία των 30 που παρέθεσα είναι πραγματικά. Αν υπάρχει ενδιαφέρον έχω τη θέληση να προχωρήσει η ανάλυση με καλή διάθεση και συνεργασία περισσοτέρων ατόμων (ανοικτή πρόσκληση).


    Κάτι τελευταίο, αν κάνατε μια βόλτα το βράδυ της 1ης εκλογής από το κέντρο του Α. Κόντου, είχα την επιμέλεια των αποτελεσμάτων (σε εξωτερική γιγαντοοθόνη) και από τις 9.00μμ είχαμε προβλέψει το τελικό αποτέλεσμα (κατάταξη υποψηφίων με απόκλιση 0.1%)


    Με τιμή,

    Σωκράτης Σκλάβος

    (ΥΓ. επιθυμώ τη δημοσίευση όλων των διαλόγων, και η πρόσκληση παραμένει ανοικτή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Σκλάβε, επανέρχομαι επειδή εσείς αναφέρεστε. Πρόκειται για δήθεν έρευνα, όχι γιατί απλά το δείγμα είναι μικρό. Όχι γιατί ως επιστήμονας γνωρίζετε πως μπορούν να αμφισβητηθούν τα πάντα. Όχι γιατί αμφισβητώ τις επιστημονικές σας γνώσεις.
    Να γίνω σαφέστερος. Στο άρθρο σας που δημοσιεύτηκε στις 18/8/14 στο aek-live.gr γράφετε ότι: «Για τις ερωτήσεις χρησιμοποιήθηκαν 2 φοιτήτριες του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών με σημεία δειγματοληψίας το σταθμό Ηλεκτρικού-Περισσού, την Πλατεία Συντάγματος, το σταθμό Μετρό-Αμπελοκήπων και τον σταθμό Μετρό-Αττικής».
    Στην πρώτη παράγραφο του άρθρου σας έχετε σύνδεσμο που παραπέμπει στο άρθρο-στατιστική ανάλυση της 1/8/14. Σε αυτό γράφετε: «Στο μακρόν αυτό διάστημα λοιπόν μελετώντας χαρακτήρες – για να μην πολυλογώ – σκιαγράφησα το μέσο προφίλ ατόμου το οποίο μετά μανίας είναι εναντίον του έργου κατασκευής του γηπέδου της ΑΕΚ.
    Κατέγραψα έτσι 30 άτομα σε διάστημα 6 μηνών».
    Και αναφέρεστε σε κατοίκους της πόλης μας. Όχι σε διερχόμενους από διάφορους σταθμούς των Αθηνών.
    Ποια είναι η αλήθεια! Σκιαγραφήσατε χαρακτήρες γνωστών σας εντός πόλης επί 6 μήνες, ή χρησιμοποιήσατε 2 φοιτήτριες του Μαθηματικού, που εκτός πόλης απευθύνθηκαν σε 600 περαστικούς από 3 σταθμούς τρένου και μια πλατεία;
    Μπορώ, κι αν χρειαστεί θα το κάνω, να σας δείξω και άλλες αντιφάσεις ανάμεσα στα δύο συνδεόμενα από σας άρθρα και όχι μόνο, που στοιχειοθετούν την άποψη μου για δήθεν έρευνα.
    Επειδή δε, γνωρίζω την ποιότητα και την… τεχνολογία που χρησιμοποιούν δημοσκοπικές εταιρίες για να βγάζουν επιστημονικοφανώς, πάντα το αποτέλεσμα που θέλει ο πελάτης, δε θα μου έκανε εντύπωση να μου παρουσιάσει κάποιος όχι 30 σε 600, αλλά 1 σε 1000 και να προσφέρεται να μου δώσει ονόματα, τηλέφωνα και διευθύνσεις για να επαληθεύσω ότι ρωτήθηκαν και απάντησαν έτσι όπως λέει η έρευνα. Ή ακόμη και να ακολουθήσω τους ερευνητές, για να διαπιστώσω πως απαντούν οι ερωτώμενοι. Στην πρώτη περίπτωση ρωτούν περισσότερους και αφαιρούν όσους χαλάνε τη συνταγή, στη δεύτερη στήνουν στην προδιαγεγραμμένη πορεία ή στα σημεία αναμένοντες να απαντήσουν κλπ. Και δεν είναι τα μοναδικά κόλπα για να λέει το αποτέλεσμα, αυτό που θέλει ο παραγγέλλων τη δημοσκόπηση.

    Εσείς ισχυρίζεστε πως κάνατε έρευνα με θέμα το γήπεδο Μελισσανίδη. Ατυχώς η όποια προσπάθεια σας, με τίποτα δε διασφαλίζει όρους αντικειμενικότητας. Όχι ασφαλώς γιατί είστε οπαδός της ΑΕΚ, αλλά γιατί τα άρθρα σας εστιάζουν με φανατισμό αποκλειστικά υπέρ του συγκεκριμένου σχεδίου, έχουν στοιχεία προπαγάνδας, και έχετε αγοράσει μετοχές του γηπέδου!
    Συνεπώς δεν υπάρχουν στοιχειώδη εχέγγυα αντικειμενικότητας, που να σας επιτρέπουν να διεξάγετε με αξιοπιστία παρόμοια έρευνα. Εκτός όσων παραπάνω ανάφερα, είναι εμφανείς οι από επιστημονική άποψη ανεπάρκειες, στα στοιχεία και τον τρόπο που τα παρουσιάζετε… Αλλά δεν υπεισέρχομαι για την ώρα σε αυτά.

    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (συνέχεια)

    Είστε ή δεν είστε αντιαριστερός. Έχετε ή δεν έχετε ταξικό μίσος. Θέλετε ή δε θέλετε να ενταχτείτε μετά μανίας σε οποιαδήποτε κοινωνία. Και ότι άλλο από αυτά που έγραψα, μπορεί πράγματι να σας αδικούν, προφανώς δικαιούστε να πείτε τη δική σας αλήθεια, και πάντως δεν έχω λόγο να αντιδικήσω γι΄ αυτά.

    Υπενθυμίζω πως έχω προαναφέρει με ποια συλλογιστική μίλησα γι΄ αυτά, σε μια παράγραφο που ξεκινούσε με «Αν…». Και αναφέρθηκα σε αυτά, γιατί σε άρθρα σας και ιδιαίτερα στο άρθρο-στατιστική ανάλυση της 1/8/14, δώσατε κάποια «στοιχεία», που όλα έχουν αρνητικό προσδιορισμό. Για του λόγου το αληθές, αναπαράγω συγκεκριμένη παράγραφο:

    «Πρόκειται για οπαδούς του ΟΣΦΠ (24/30), ανήκουν στην ανώτερη οικονομική τάξη (26/30), παλινδρομούν ανάμεσα σε αριστερές παρατάξεις (22/30), τα παιδιά τους δεν απορρίπτουν αντιεξουσιαστικές πράξεις (18/30), έχουν 2 αυτοκίνητα (20/30), δεν κάνουν συστηματική άθληση (22/30), εργάζονται εκτός ορίων του δήμου (21/30) και επισκέφτηκαν το Άλσος πριν από 3 χρόνια (28/30)».

    Ιδιαίτερα η ερώτηση, «τα παιδιά τους δεν απορρίπτουν αντιεξουσιαστικές πράξεις», είναι ανεξήγητο γιατί να υπάρχει! Αν η ερώτηση αφορούσε τους χούλιγκανς, ασφαλώς θα είχε νόημα. Η δική σας επιλογή, χρειάζεται μόνο αν κάποιος θέλει να συκοφαντήσει όσους έχουν διαφορετική γνώμη.

    Θυμίζω πως αυτά τα στοιχεία τα είχατε παρουσιάσει ως έρευνα στην πόλη, προκύπτει δε, και από το ερωτηματολόγιο. Καθώς γράφετε ότι «εργάζονται εκτός ορίων του δήμου», που σημαίνει ότι κατοικούν εντός! Αν λοιπόν η πλειονότητα αυτών που έχουν διαφορετική γνώμη για το σχέδιο Μελισσανίδη, είναι οπαδοί του Ολυμπιακού, βολεμένοι οικονομικά, κινούνται στο χώρο της Αριστεράς, τα παιδιά τους δεν απορρίπτουν αντιεξουσιαστικές πράξεις, έχουν 2 αυτοκίνητα, δεν έχουν σχέση με τον αθλητισμό, εργάζονται εκτός δήμου, και δεν επισκέπτονται το άλσος. Έχετε φτιάξει το προφίλ, όπως σωστά λέγατε, των… αντιπαθητικών αντιδρώντων στο σχέδιο Μελισσανίδη! Αυτό μαζί με κάποια άλλα στοιχεία, αν χρειαστεί θα αναφερθώ αναλυτικά και σε αυτά, είναι ο ορισμός της προπαγάνδας!

    Κι επίσης ορίζουν ένα πλαίσιο, με βάση το οποίο μπορεί να καταλήξει κανείς τι θεωρείτε εσείς κακό να χαρακτηρίζει κάποιον, και άρα τι συμβαίνει στη δική σας ζωή…

    Χώρο αν θέλετε έχετε για να δημοσιεύσετε ή δημοσιεύετε άρθρα σας, όποια άποψη και να υποστηρίζουν. Αλλά το περιεχόμενο, είτε δημοσιεύονται στο δικό μου μπλογκ, είτε σε άλλο σάιτ, μπορεί να οδηγεί σε ανάλογη κριτική και απάντηση…

    Επομένως ευχαρίστως να γράψετε για την άποψη που έχετε, ότι το σχέδιο Μελισσανίδη θα κάνει καλό στα τμήματα της ερασιτεχνικής ΑΕΚ, ή όποια άλλη. Αν και για την ώρα αυτό που διαπιστώνουν οι πάντες είναι ότι διαλύονται… Το σκάκι με το οποίο μου λέτε ότι θα ασχοληθείτε, έχει ήδη υποστεί τις συνέπειες! Κι αν δεν υπήρχαν ορισμένοι να βάλουν μερικά κατοστάρικα, δε θα υπήρχε! Ο κ. Μελισσανίδης και οι άνθρωποι του στην Ερασιτεχνική, έμειναν παγερά αδιάφοροι για την τύχη και αυτού του τμήματος! Ίσως η γνωριμία σας με την ιδιαιτέρα του κ. Μελισσανίδη να βοηθήσει να φιλοτιμηθεί να δώσει το αφεντικό τίποτε από το… υστέρημα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλαδέλφεια - Χαλκηδόνα23 Αυγούστου 2014 στις 4:38 μ.μ.

    Είναι δύσκολο τελικά να προσπαθεί κανείς να στηρίξει ένα προχειρογραμμένο προπαγανδιστικό κείμενο με μορφή τάχα έρευνας, ιδίως όταν υπογράφει χρησιμοποιώντας επαγγελματική ταυτότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αξιότιμε,

    Δεν έχω καταλάβει καλά, τι είναι αυτό που σας ενόχλησε περισσότερο στην έρευνα? Το ότι είναι στην μεγάλη πλειοψηφία φίλαθλοι οπαδοί του ΟΣΦΠ ή τα υπόλοιπα? Αν θέλετε, επειδή όπως έθεσα το θέμα περί φίλων μου, αναζητήστε μέσα στη Δύναμη Πολιτών διαφωνούντες στο γήπεδο και θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι είναι φίλαθλοι-οπαδοί του ΟΣΦΠ (δεν συμπεριλαμβάνονται στο δείγμα).

    Πολύ φοβάμαι ότι στον αγώνας σας είστε ο μόνος που σκέφτεται ανιδιοτελώς, και πολύ περισσότερο αν είστε κάτοικος πέριξ του γηπέδου και έχετε πληγεί από πράξεις χουλιγκανισμού (βαφές, καταστροφές, συνθήματα) οπότε σίγουρα έχετε δίκιο και οι "πραγματικοί ηγέτες" πρέπει να αντιληφθούν την κατάσταση και να ζητήσουν συγνώμη αλλά και να αποκαταστήσουν την τάξη.

    Διερωτώμαι βέβαια, κατά πόσο επηρεάζει η οπαδική στάση την αντίδραση ή όχι στα σχέδια του γηπέδου. Όπως υποδείξατε, πράγματι είμαι μεγαλωμένος στον Πειραιά, όπου κυριαρχεί έντονα το Ολυμπιακό στοιχείο. Στην ανάλογη περίπτωση στις φιλικές συζητήσεις το οπαδικό συναίσθημα ήταν έντονα κυρίαρχο ώστε να καλυφθούν όλα τα παράτυπα όπως εκδίωξη του Εθνικού Π, καταπάτηση δημόσιας έκτασης, έξωση της νεολαίας από τους βοηθητικούς χώρους, κρατικά θαλασσο-δάνεια κ.λ.π. Στις μέρες μας, τα ίδια ακριβώς άτομα χρησιμοποιούν με νομικούς όρους, άρθρα, κ.λ.π.. Το ίδιο πίστεύω ισχύει και για τους φιλάθλους-οπαδούς της ΑΕΚ.

    Που θέλω να καταλήξω, ότι το οπαδικό συναίσθημα από την μια και την άλλη πλευρά επηρεάζει - θεωρώ - σημαντικά τη στάση υπέρ ή κατά στο γήπεδο. Λιγότερο σημαντικά, θεωρώ, είναι (δυστυχώς) η ουσία περί καταπάτησης 2.5-3 στρ. του Άλσους. Ένα απλό παράδειγμα στο δήμο μας και στην περιφέρεια, και περιμένω να με συμπληρώσετε ή να με διορθώσετε παρακαλώ. Οι υποψήφιοι Λ.Γεωργαμλής, Γ.Αράπογλου και Α. Κόντος δεν είναι φίλαθλοι του ΟΣΦΠ (για Ε.Γαιτανα-Αποστολάκη και Β.Αγαγιώτου δεν γνωρίζω). Ο Α. Βασιλόπουλος είναι φίλαθλος του ΟΣΦΠ. Στην περιφέρεια, ο κ. Σγουρός δεν ήταν ποτέ φίλαθλος του ΟΣΦΠ (νομίζω του Πανιωνίου?) και η κα. Δούρου είναι φίλαθλος του ΟΣΦΠ (παρακολουθεί συχνά αγώνες του ΟΣΦΠ στο Γ. Καραισκάκης στα επίσημα, συνέφαγε μάλιστα με τον Ε. Μαρινάκη, δεχόμενη μάλιστα έντονη κριτική από μέλη του Σύριζα?).

    Ας το σκεφτούμε λοιπόν, μήπως τελικά το οπαδικό συναίσθημα είναι αυτό που "μας" καθοδηγεί. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις, αλλά αναφορικά με αυτούς που είναι κυρίαρχοι του παιχνιδιού (δήμαρχοι, περιφεριάρχες, βουλευτές κ.λ.π.) η βαρύτητα είναι μεγαλύτερη.

    Σας ευχαριστώ πάντως για τις υποδείξεις σας, και σας υπόσχομαι να προχωρήσω την ανάλυση με περισσότερα στοιχεία αφαιρώντας πράγματι "άχρηστες" πληροφορίες (αριθμός οχημάτων κ.λ.π.). Θα ήμουν ευγνώμων για την συμμετοχή σας και τις υποδείξεις σας, άλλωστε δέχομαι πολλά εμαιλ στο θέμα αυτό με παρατηρήσεις (άχρηστες επιβραβεύσεις, χρήσιμες κριτικές) και θα υπάρξει καθυστέρηση στην επανεκκίνηση του θέματος λόγω εργασιακού φόρτου.

    Με τιμή,

    Σωκράτης Σκλάβος

    (ΥΓ, ασφαλώς και μπορείτε να με αναζητήσετε στις Ακαδημίες του Ιωνικού, πιστός πάντα στις εξέδρες και όχι στα επίσημα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Σκλάβε, επειδή μου λέτε ότι δεν έχετε καταλάβει τι με ενόχλησε περισσότερο στην έρευνα, θα προσπαθήσω να το περικλείσω σε λίγα λόγια. Θεωρώ πως δεν είναι έρευνα, αλλά «έρευνα». Που σκοπό είχε να αποδείξει ότι αυτοί που αντιτίθενται στα σχέδια Μελισσανίδη, είναι ασήμαντη μειοψηφία, βολεμένοι, και με παιδιά που ρέπουν προς πολιτικό χώρο που τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν ότι είναι καταστροφή για την κοινωνία.

      Επίσης ότι δεν έχει κανένα βαθμό αξιοπιστίας, καθώς από πουθενά δεν προκύπτει με όσα αντιφατικά έχετε παραθέσει, ότι έστω για τα προσχήματα, έγινε με βάση τους κανόνες της επιστήμης!

      Κατά τη δική μου γνώμη για τη συντριπτική πλειονότητα αυτών που πολιτεύονται, σε όλες τις βαθμίδες της εξουσίας, δεν κυριαρχεί η οπαδική προτίμηση. Κυριαρχούν τα συμφέροντα που εξυπηρετεί το κόμμα τους ή οι ίδιοι. Σκοπιμότητες που αποβλέπουν σε ψήφους ή σε ταυτόχρονη ανοχή σε αντιλαϊκές πολιτικές κλπ.

      Για παράδειγμα στον Πειραιά που γνωρίζετε καλύτερα, τα στοιχεία και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η Χρυσή Αυγή ψήφισε Μαρινάκη. Από πουθενά όμως δεν προκύπτει ότι οι φασίστες είναι οπαδοί του Ολυμπιακού! Η συνάντηση Μαρινάκη-Δούρου μόνο με οπαδική προτίμηση δεν είχε να κάνει, και μόνο τυχαία δεν ήταν για όσους γνωρίζουν ή καταλαβαίνουν. Πολιτικό χαρακτήρα είχε και γνώριζαν πολύ καλά κι οι δυο τους τι ζητούσαν στο ίδιο τραπέζι. Εξάλλου η διαρροή της πληροφορίας την άλλη μέρα, δεν έγινε από άσχετους, αλλά από τους ίδιους!

      Ο γιος Μελισσανίδη, αν δεν το έχετε υπόψη στο ξεκίνημα της προεκλογικής εκστρατείας του Άρη Σπηλιωτόπουλου για το Δήμο της Αθήνας, αφιέρωσε μια νύχτα για να κυκλοφορήσουν μαζί και να κάνουν κλάμπινγκ! Δεν έγινε γιατί ο Σπηλιωτόπουλος είναι ΑΕΚ. Πολιτικά και οικονομικά αλισβερίσια και μηνύματα είναι αυτά, πίσω από τα οποία βρίσκονται από αποφάσεις της διοίκησης, μέχρι αποφάσεις της Βουλής. Την άλλη μέρα οι εφημερίδες έγραψαν σχετικά, ακόμη και για οικονομική στήριξη στον αγώνα του Άρη Σπηλιωτόπουλου.

      Στον αγώνα μου κάθε άλλο παρά είμαι ο μόνος που σκέφτεται ανιδιοτελώς. Είμαστε πολλοί περισσότεροι από το 1% που μας δώσατε σε άρθρο σας στο aek-live.gr. Απλά είστε αναλογικά μικρό χρονικό διάστημα στην πόλη, κι επειδή ασχολείστε πολλές ώρες με τη δουλειά σας, δεν έχετε σωστή εικόνα. Για παράδειγμα θα σας πω, πως στις δημοτικές εκλογές όλα άλλαξαν όταν ο Άρης Βασιλόπουλος και η «Δύναμη Πολιτών», αποφάσισαν λίγες μέρες πριν τις εκλογές, να δηλώσουν ότι δε θα επιτρέψουν να αφαιρεθεί ούτε μέτρο άλσους και το γήπεδο να γίνει στα όρια του οικοπέδου και με τους όρους του παραχωρητηρίου. Από εκείνη τη στιγμή και μετά διαφοροποιήθηκαν οι συσχετισμοί. Κρίσιμη μάζα που βρισκόταν κοντά στον Απόστολο Κόντο και το «Ζούμε μαζί», που κρατούσαν μια σοβαρή συγκριτικά με άλλους συνδυασμούς και υποψήφιους στάση, μετακινήθηκε προς τη «Δύναμη Πολιτών» και του έδωσε την ώθηση να περάσει στο β΄ γύρο. Και στο δεύτερο γύρο όπως γνωρίζετε, κέρδισε πανηγυρικά με μεγάλη διαφορά.
      (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    2. (συνέχεια)

      Στη Φιλαδέλφεια λοιπόν έχουμε γνώμη και για το γήπεδο, και για τα σχέδια Μελισσανίδη που δεν περιορίζονται σε αυτό, και για διάφορους σύγχρονους Προέδρους της που τη λεηλάτησαν και τη χρησιμοποίησαν για δικό τους όφελος. Είμαστε φίλαθλοι κι όχι οπαδοί, κυρίως όμως οι απόψεις μας είναι πλειονοτικές στην κοινωνία!

      Σεις δε γνωρίζετε ότι ο Γρανίτσας ως Πρόεδρος της ΑΕΚ και ενώ οι οπαδοί τον έβλεπαν όπως βλέπουν εκ νέου το Μελισσανίδη σήμερα, κατέβηκε υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ που ήταν στην εξουσία. Και σε όλη την πόλη μετά βίας συγκέντρωσε 600 σταυρούς χωρίς φυσικά να εκλεγεί πουθενά.

      Δε γνωρίζετε ότι υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ αυτός, υπήρξε και ο Νίκος Στράτος, ο οποίος προέρχεται και από πολιτική οικογένεια με μακρά ιστορία. Αυτός καταποντίστηκε ακόμη χειρότερα και στο γραφείο του που ήταν στο ξεκίνημα της Πίνδου γυρόφερνε μόνος του!

      Δε γνωρίζετε ότι ο ίδιος κατέβηκε υποψήφιος Δήμαρχος στην πόλη υποστηριζόμενος από τη ΝΔ, με συνδυασμό που τα αρχικά του ήταν ΑΕΚ και τα χρώματα κίτρινο και μαύρο. Κι έφαγε τόσο μαύρο, που παρακαλούσε να μην υπάρχει β΄ γύρος για να μην υποστεί νέο διασυρμό!

      Δεν έχει ίσως υποπέσει στην αντίληψη σας ότι και ο Βούρος που ήταν Φιλαδελφειώτης πριν διοριστεί καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Βορείου Ελλάδας, ήταν βουλευτής του ΠΑΣΟΚ. Για την εκλογική του διάσωση θεώρησε κατάλληλο όχημα την ΑΕΚ. Ασχολήθηκε με τα διοικητικά της και έφερε και ντροπολογία στη Βουλή που ψηφίστηκε φυσικά, η οποία έμεινε στα χαρτιά επίσης φυσικά. Ο ίδιος στις εκλογές απώλεσε τη βουλευτική έδρα και τακτοποιήθηκε εκεί που γράφω στην αρχή της παραγράφου.

      Δε γνωρίζετε επίσης ότι ο επί 12ετια Δήμαρχος της πόλης Παντελής Γρετζελιάς, έχασε τις εκλογές και δεν επανεξελέγη, όταν έθεσε στο επίκεντρο της προεκλογικής του εκστρατείας το γήπεδο της ΑΕΚ.

      Δε γνωρίζετε ότι επί χούντας για πρώτη φορά επιχειρήθηκε να δοθούν 30 στρέμματα στην ΑΕΚ. Από νομοθετική άποψη έγινε, όπως έγινε και με το Γρανίτσα, το Βούρο, και τώρα το Μελισσανίδη. Ο λαός της πόλης δεν επέτρεψε να γίνει πράξη τίποτε από αυτά! Ούτε όταν ξαναεπιχειρήθηκε μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας! Αυτό θα συμβεί και τώρα!

      Σε αυτά που γνωρίζετε όπως είναι τι συνέβηκε στις τελευταίες εκλογές, και πόσο καταποντίστηκαν οι υποψήφιοι που βρέθηκαν στα ψηφοδέλτια ως αυθεντικοί εκπρόσωποι της ΑΕΚ, δε θα αναφερθώ.

      (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    3. Σε αυτά που αναφέρεστε για ζημιές πέριξ του γηπέδου κλπ. Οι ηγέτες των ομάδων είναι αυτοί που θέλουν να έχουν τέτοιους οπαδούς. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα με όσα κάνουν και σε πολλές περιπτώσεις είναι αυτοί που δίνουν τις κατευθύνσεις. Όταν πρόσωπα που ασχολούνται με μαγαζιά της νύχτας, λαθρεμπόριο, φοροδιαφυγή, απάτες, και άλλες σοβαρές παραβατικές συμπεριφορές γίνονται πρόεδροι ή ιδιοκτήτες ομάδων, εσείς περιμένετε κάτι διαφορετικό;

      Όπως βλέπω, εύλογα τα του Ολυμπιακού και του Πειραιά τα γνωρίζετε καλά. Θα γνωρίζετε ασφαλώς πως το κράτος έφτιαξε το Καραϊσκάκη που έγινε εκμετάλλευση ιδιοκτησίας Κόκκαλη με Α.Ε. Δηλαδή περιουσία σε μετοχές που μεταβιβάζονται σε όποιον λάχει… Και φυσικά πουλήθηκαν οι μετοχές όχι μόνο στο Μαρινάκη που ξέρουμε, αλλά και στον υπόδικο τελευταία για απάτες ενός δις Λαυρεντιάδη, που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν ευυπόληπτος επιχειρηματίας συνομιλητής Πρωθυπουργών, Πατριαρχών κλπ. Μάλιστα αυτός είχε απευθυνθεί για άλλοθι σε άλλο Πατριαρχείο. Έτσι του είχε αποδοθεί ο τίτλος «Άρχων του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων» και ευεργέτης του, ενώ είχε τιμηθεί με το μετάλλιο του Αγίου Διονυσίου από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών! Θα γνωρίζετε φαντάζομαι ότι ο Λαυρεντιάδης ήθελε να αγοράσει τον Ολυμπιακό.

      Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, εξάλλου εγώ δεν κάνω υποδείξεις. Γνώμη εκφράζω. Εσείς έτσι κι αλλιώς θα κάνετε αυτό που νομίζετε. Εγώ μιας και το συζητάμε, θα σας έλεγα ότι είναι καλό να βρείτε περισσότερο χρόνο για να γνωρίσετε τους κατοίκους της πόλης μας. Δεν ανήκουν στην ανώτερη οικονομική τάξη, δεν έχουν θηριώδη τζιπ στον αριθμό που τα περιγράφετε, δεν έχουν χώρους ελεύθερης άθλησης ή χρόνο όπως εσείς για να γυμναστούν!

      Τέλος να σας πω, πως κάθε άλλο παρά χρειάζεται να πάρει στρέμματα άλσους το γήπεδο της ΑΕΚ. Γήπεδο μπορούσε και μπορεί να γίνει στο υπάρχον οικόπεδο, να χωράει όλα τα αθλήματα όπως πριν γκρεμιστεί, να κάνει διεθνείς αγώνες, και να μη χρειάζεται ειδικός νόμος που θα παραβιάζει την ισχύουσα νομοθεσία! Η επιδίωξη για αφαίρεση άλσους, έχει να κάνει με επιχειρηματικές επιδιώξεις και συμφέροντα…

      Διαγραφή
  10. Σαν μαθηματικος θα πω ενα πραγμα. Η στατιστικη θεωρειται επιστημη που καλλιστα μπορει να οδηγησει σε απατη. Ποτε? Οταν χρησιμοποιειται ετσι. Ειτε στην κατασκευη δειγματων ειτε στην γενικευση συμπερασματων. Και στις 2 περιπτωσεις η λογικη λεει οτι τα ατοπα επι ατοπου παραβλεπουν απλα την πραγματικοτητα. Αν θυμαμαι καλα το θεωρημα Ριχτερ η κατι τετοιο... αθροισμα απειρων μηδενικων ενδεχομενων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, αλλά εφόσον λοιπόν μιλάμε με μαθηματικούς όρους, ο δειγματικός μέσος ή το δειγματικό ποσοστό είναι αμερόληπτος εκτιμητής και μάλιστα πλήρης αποτελεσματικός. Η απόδειξη βασίζεται στα μαθηματικά και είναι διαθέσιμη αν υπάρχει ενδιαφέρον. Όπως αποδεικνύουμε την συνέπεια του 1/ν (ασυμπτωτικά τείνει) στο 0 έτσι τα παραπάνω. Σαφέστατα, η στατιστική είναι ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέματα (How to lie with Statistics, D.Huff) αν μείνεις στο 1ο στάδιο. Εδώ είναι το λεπτό σημείο. Η στατιστική (ως κλάδος των μαθηματικών) είναι το σημείο εκκίνησης και όχι κατάληξης. Άλλωστε, στηρίζεται σε σφάλματα τύπου Ι, ΙΙ (συνήθως στις κοινωνικές έρευνες είναι 5% και 8% αντίστοιχα σύμφωνα πάντα με τη διεθνή βιβλιογραφία). Αν θέσουμε σφάλμα τύπου Ι μηδενικό, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει καμμία έρευνα (πιθανότητα απόρριψης της μηδενικής υπόθεσης αν αυτή είναι ορθή, και συνήθως η μηδενική υπόθεση είναι ότι δεν ισχύει τίποτα νέο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή