.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Κάτοχος διαρκείας διαμαρτύρεται για τις μετοχές της Δικέφαλος 1924 Α.Ε.

Κάτοχος διαρκείας και τις δυο δύσκολες χρονιές της ΑΕΚ στις μικρότερες κατηγορίες, καταγγέλει ότι δεν του δόθηκε ο ακριβής αριθμός μετοχών της Δικέφαλος 1924 που του αναλογεί σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ. Ιδού η επιστολή που μας απέστειλε και ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι έχουμε δεχθεί και άλλες παρόμοιες τηλεφωνικές ενοχλήσεις, πάνω στο ίδιο θέμα..


Καλησπέρα παιδιά,
Τις προαλλες εβγαλε ανακοινωση η ΠΑΕ ΑΕΚ, να παραλαβουμε τις μετοχες της Δικεφαλος 1924 που αντιστοιχουν ειτε σε ποσοστο απο τα διαρκειας, ειτε απο αγορα μεμονομενων μετοχων.

Με μεγαλη μου εκπληξη, διαπιστωσα οτι ενω ειχαν πει οτι θα διατεθουν μετοχες τοσο απο τα διαρκειας της Γ οσο και απο τις Β, μου εδωσαν μονο για την χρονια της Γ. Σε τηλεφωνημα που εκανα, εκαναν την παπια για το 80% των εισιτηριων της Β και μου ειπαν οτι κατι θυμαμαι λαθος.

Επειδη κατι μου μυριζει ασχημα και ειστε το μονο site που δεν κανει τεμεναδες στη διοικηση και τολμαει να αναφερει τα κακως κειμενα, μπορειτε να δειτε τι συμβαινει και να ενημερωσε τον κοσμο;
Ευχαριστώ πολυ,

Π.

Υ.Γ: Θα εκτιμουσα πολυ να διατηρηθει η ανωνυμια μου.

* Το όνομα του αναγνώστη βρίσκεται στην διάθεση του AEK LIVE

πηγή: AEK LIVE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου