.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Περιφέρεια Αττικής: Υπόθεση Siemens η συνέχεια…

 
Το έργο της ανάθεσης του έργου «ΣΗΜ-03/14: Συντήρηση εξοπλισµού Συστήµατος ∆ιαχείρισης Κυκλοφορίας και λειτουργία Κ.∆.Κ.» έχει κλείσει ήδη χρόνο, με πολλά επεισόδια. Σήμερα, γράφεται άλλο ένα…

Στην ημερήσια διάταξη της Οικονομικής Επιτροπής που συνεδριάζει σήμερα (http://www.patt.gov.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=18403:18i-synedriasi-2016&catid=124&Itemid=99) , έχει ενταχθεί ως πρώτο θέμα το εξής:
«Έγκριση του Πρακτικού ελέγχου και αποδοχής των δικαιολογητικών και πιστοποιητικών του µειοδότη "ΒΙΟΛΙΑΠ Α.Τ.Ε.Β.Ε." της παροχής υπηρεσιών:"ΣΗΜ-03/14: Συντήρηση εξοπλισµού Συστήµατος ∆ιαχείρισης Κυκλοφορίας και λειτουργία Κ.∆.Κ.", προϋπολογισµού 3.938.000,00 ευρώ (µε ΦΠΑ), που προβλέπονται στην παρ.2 του άρθρου 6 και στην παρ. 6 του άρθρου 19 του Π.∆. 118/2007. β. Οριστική κατακύρωση της παροχής υπηρεσιών στην εταιρεία "ΒΙΟΛΙΑΠ Α.Τ.Ε.Β.Ε." µε τελική δαπάνη 3.544.199,99 ευρώ µε Φ.Π.Α.»
 
Η ΒΙΟΛΙΑΠ ήταν η δεύτερη μειοδότρια στο διαγωνισμό, μετά τη Siemens.
Οπότε και εγείρονται μια σειρά από ερωτήματα:
 
  1. Τι συμβαίνει ακριβώς με την ανάθεση; Τι ισχύει; Οι επανειλημμένες δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών κου Καραμάνου, που έχει διαβεβαιώσει δημόσια ότι όλα έγιναν νόμιμα, όταν υπό την ευθύνη του η Οικονομική Επιτροπή κατακύρωσε τον διαγωνισμό στη Siemens; Ή η τωρινή αλλαγή πλεύσης; Γιατί τώρα εισηγούνται να πάρει τον διαγωνισμό ο δεύτερος μειοδότης; Τι άλλαξε;
  2. Τι έγιναν οι διαβεβαιώσεις της κας Δούρου ότι θα γίνει διερεύνηση και θα ξανασυζητηθεί το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο; Οι απειλές ενάντια σε όποιον έγραφε ότι υπάρχει ηθικό θέμα για την ανάθεση; Πού πήγαν όλα αυτά;
  3. Έχουν περάσει 10 μήνες από τότε που εκδόθηκε Δελτίο Τύπου (8/6/2015) της Περιφέρειας Αττικής, σύμφωνα με το οποίο η Περιφέρεια εξέδωσε  σύμφωνα με το οποίο από τυχόν ακύρωση του διαγωνισμού θα «δημιουργείτο πολύμηνο κυκλοφοριακό χάος με αποτέλεσμα να απειλούνται ζωές πολιτών στους δρόμους». Τελικά ακόμη δεν έχει αντεθεί το έργο, αλλά το προαναγγελθέν πολύμηνο κυκλοφοριακό χάος δεν προέκυψε. Θα ζητήσει κανείς συγνώμη για την προσπάθεια παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης μέσω του επίσημου Δελτίου Τύπου της Περιφέρειας Αττικής;
  4. Το πρόβλημα με τον διαγωνισμό αυτό δεν ήταν απλώς η κατακύρωση! Όπως πολλάκις είχαμε επισημάνει ο διαγωνισμός είχε προκηρυχτεί φωτογραφικός, αφού (με βάση τους νόμους που είχε ψηφίσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και την προκήρυξη που πραγματοποίησε η Διοίκηση Σγουρού), κάθε εταιρεία για να πάρει μέρος στο διαγωνισμό έπρεπε να χει χαρτί από τη Siemens ότι έχει την απαιτούμενη τεχνογνωσία –άρα ουσιαστικά να είναι είτε θυγατρική της Siemens ή να είναι στενός συνεργάτης ή η ίδια η Siemens με άλλο όνομα. Γι΄αυτό άλλωστε οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό ήταν μόνο 2! Και βέβαια, ο δεύτερος μειοδότης του διαγωνισμού, στον κατάλογο του προσωπικού του περιλαμβάνει εργαζόμενους από τη Siemens, από όσο γνωρίζουμε. Γιατί άραγε; 
  5. Από τον Σεπτέμβρη του 2014 (!) ως σήμερα δεν έφτανε ο χρόνος για να ακυρωθεί και να επαναπροκηρυχτεί ο διαγωνισμός, για να μην είναι φωτογραφικός; Δεν έφτανε ο χρόνος για να αλλάξουν οι νόμοι που δίνουν με φωτογραφικό τρόπο δημόσιες προμήθειες στην Siemens από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και μετά; Η αλήθεια είναι ότι χρόνος υπήρχε, πολιτική βούληση δεν υπήρχε…
Θα αναμένουμε τα νέα από την οικονομική Επιτροπή λοιπόν, για να δούμε μέχρι πού έχει σκοπό να φτάσει η Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής …
Θυμίζουμε τα (πολλά) επεισόδια του συγκεκριμένου έργου:
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου