.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Ένα κλικ από παλαιότερα

"Αναδημοσιεύσεις από τον Κόσμο της Ν. Φιλαδέλφειας" http://www.kosmosnf.gr

Ο Νίκος Γκούμας μιλάει στους φίλους της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος 1962-63. Στη δεξιά πλευρά της φωτογραφίας ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας Νίκος Τρυπιάς. Πηγή: Αθλητική Ηχώ, 26/6/1963

Ένα κλικ από παλαιότερα μου έκαναν αυτά που έγραψε ο Διαμαντής Σεϊτανίδης, σε κείμενό του της 28ης Ιουλίου 2017· τότε στις αρχές που εμφανίστηκε ηλεκτρονικά ο Κόσμος της Ν. Φιλαδέλφειας τον Οκτώβριο του 2013 – μακάρι να υπάρξει αδιατάρακτη η συνέχεια αυτή τη φορά…

ΥΓ. Όσον αφορά τη στάση μου έναντι της ΑΕΚ, ίσως να βοηθούσε να μορφώσει γνώμη ο Διαμαντής, αν διάβαζε τα Ντοσσιέ του Ιστορικού Αρχείου Νέας Φιλαδέλφειας που κυκλοφόρησαν από τις Εκδόσεις Παντελόγλου στα 1996-1997. Ωστόσο είναι γεγονός ότι η «ιμπεριαλιστική» διάθεση των διοικήσεων της ΑΕΚ από τη δικτατορία των συνταγματαρχών (του διαβόητου Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού Ασλανίδη) και μετά, έχει συναντήσει και θα συναντά την αμετάθετη αντίθεσή μου, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι έγινα, με τόσα και τόσα βιώματα, εχθρός της ΑΕΚ.


Όσον αφορά ειδικότερα τα της «Αγιά Σοφιάς» του Μελισσανίδη έχω στον ηλεκτρονικό Κόσμο δημοσιεύσει ένα πλήθος κειμένων, που είναι καρπός της λεπτομερούς σπουδής των επιδιωκομένων – νομίζω πως ως πολιτικός μηχανικός και παλαιός Φιλαδελφειώτης είχα και έχω υποχρέωση να ενημερώνω σχετικά και αυτό έκανα ως τα τώρα και θα κάνω και στο μέλλον, χωρίς να αισθάνομαι εχθρός της ΑΕΚ.

Θα ήθελα ακόμη να προσθέσω πως και οι αναφορές μου στην ΑΕΚ και τους ανθρώπους της στο βιβλίο μου Πλατεία Πατριάρχου, η καρδιά της Νέας Φιλαδέλφειας, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2017 από το Κέντρο Ιστορίας Νέας Φιλαδέλφειας, κάθε άλλο παρά εχθρό της ΑΕΚ δείχνουν…

Κώστας Π. Παντελόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου