.

.
Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Ναυπηγεία Σύρου: στο Νεώρειο οι αμερικανικές επενδύσεις γίνονται με χρηματοδότηση των Ελλήνων εργαζομένων!

Το επιχειρηματικό κράτος Άμυνας-Ασφάλειας, σε καθημερινή βάση, αναδεικνύει όλες τις πτυχές του:

  • συνέδρια για την ΑΟΖ, τα ενεργειακά αποθέματα και τους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού κεφαλαίου
  • απαίτηση σύνδεσης των Πανεπιστημίων με τον Στρατό και την Πολεμική Βιομηχανία και τη βιομηχανία Ασφάλειας
  • συνεχείς αναφορές των ΜΜΕ με όρους προπαγάνδας των "εθνικών κινδύνων" και των "ασύμμετρων απειλών"
  •  κλιμάκωση της πολεμικής και κατασταλτικής προετοιμασίας των Ενόπλων Δυνάμεων, πολύπλευρη στρατιωτικοποίηση του εργαζόμενου λαού,  από την Εθνοφυλακή μέχρι την επαναλαμβανόμενα προβαλλόμενη διάσταση του "κοινωνικού ρόλου του Στρατού και τόσα άλλα!
  • επέκταση της πολεμικής συνεργασίας με το ΝΑΤΟ και ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, διεύρυνση της παροχής βάσεων και ποικίλων διευκολύνσεων, αλλά κυρίως μετατροπή των βάσεων-διευκολύνσεων σε διαπραγματευτικά χαρτιά για την αναβάθμιση του ρόλου της ελληνικής αστικής τάξης  
Με τον ελληνικό καπιταλισμό να επιλέγει τον πόλεμο ως επίκεντρο για να ανασυγκροτήσει τις παραγωγικές του δυνάμεις και το κράτος του, όπως επίσης για να ανατρέψει με ιστορικούς όρους τον συσχετισμό δύναμης μεταξύ των δυνάμεων της εργασίας και του πλούτου! 
Στην περίπτωση των Ναυπηγείων διασταυρώνονται βασικές συνιστώσες της αστικής πολιτικής που επιχειρεί την επαναχάραξη των δρόμων της κερδοφορίας του κόσμου του πλούτου, συνάρτηση των συμμαχιών του με τις μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, κυρίως όμως με την πρωτόγνωρη εκμετάλλευση της εργατικής τάξης. 
Σε ένα τοπίο αντιδραστικών καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων, όπου ο κοινωνικός πόλεμος αφήνει πίσω του νεκρούς δεκάδες εργαζόμενους σε τομείς ιδιωτικοποιημένους ή φιλέτων που εποφθαλμιούν οι επιχειρηματίες. Στους οποίους όμως κυριαρχούν οι νέες εργασιακές σχέσεις, ο εργολάβος, έχει επιβληθεί δια νόμου η συνδικαλιστική ερήμωση, η διαμέσου της κρατικής συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας και των "εθνικών στόχων" εγκατάλειψη της προοπτικής των ανεξάρτητων και μαχητικών εργατικών αγώνων, εμείς επιλέγουμε να ασχοληθούμε με τα Ναυπηγεία στη Σύρο.
Προηγουμένων, ας κάνουμε μια στάση στον Σκαραμαγκά, όπου η συμφωνία Γερμανικού κράτους και του πρώην Αντιπροέδρου Ευ.Βενιζέλου τα ταυτίζει με τον πόλεμο απαγορεύοντας κάθε άλλη χρήση από την κατασκευή πολεμικών σκαφών. Κάτι που διασφαλίζει η απόφαση του διεθνούς διαιτητικού δικαστηρίου, καταδικάζοντας το Ελληνικό κράτος σε πρόστιμο τελεσίδικα το οποίο ανέρχεται στα 160 περίπου εκατομμύρια συν τους τόκους μιας πενταετίας, ήτοι στην καταβολή ενός ποσού που υπερβαίνει τα 200 εκατομμύρια ευρώ!
Μάλιστα, το μιλιταριστικό σαιτ http://www.defence-point.gr αποκάλυπτε στις 14/09/2017: "Η γερμανική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών BAAINBw ανέθεσε συμβόλαιο ύψους 2,4 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη ναυπήγηση πέντε νέων κορβετών τύπου Braunschweig (K130) στην κοινοπραξία ARGE K130, την οποία αποτελούν τα γερμανικά ναυπηγεία Lürssen Werft, ThyssenKrupp Marine Systems και η πλέον πρόσφατη προσθήκη, η German Naval Yards Kiel, που ανήκει στην εταιρία που ελέγχει και τα ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ENAE)".

Ταβουλάρης: βυθίζοντας τους εργαζόμενους στο πυθμένα της κοινωνικής αβύσου
Ο Νίκος Ταβουλάρης, στενός φίλος του Αντώνη Σαμαρά από την εποχή που ήταν διευθυντής της Πολιτικής Άνοιξης, μας έχει απασχολήσει ξανά στο παρελθόν. Στις 5-5-2014 γράφαμε για το προκλητικό χάρισμα χρεών, με θύμα τα ασφαλιστικά ταμεία! http://tsak-giorgis.blogspot.gr
Σε άσχετο νομοσχέδιο για την «καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας» το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης πέρασε τροπολογία που εξαιρεί τα Ναυπηγεία Σύρου από την υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες και επιπλέον αναστέλλει κάθε καταδιωκτικό μέτρο εναντίον των υπευθύνων για όλες τις ναυπηγικές επιχειρήσεις (Ελευσίνας, Σκαραμαγκά, Σύρου κ.α) για οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία.
Με λίγα λόγια, η όλη ιστορία έγινε για να ξελασπώσουν τον Ταβουλάρη. Και το έκαναν μια χαρά. Άσχετα, αν το ξελάσπωμα αυτό φορτώνει το ΙΚΑ με κάποια εκατομμύρια ευρώ. Χρέη που θα πληρώσουμε και πάλι εμείς! Αυτά όμως είναι «παράπλευρες» απώλειες για τους εγγυητές της σταθερότητας που θα απαιτήσουν αναμόρφωση του ασφαλιστικού συστήματος και νέα μείωση των συντάξεων.
Ένα όμως σάιτ που αναφέρεται στα ζητήματα άμυνας φωτίζει μερικές άγνωστες πτυχές των Ναυπηγείων Ελευσίνας, ιδιοκτησίας Ταβουλάρη. Διαβάζουμε λοιπόν στο armynews.gr:
«Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ιστορία με τα Ναυπηγεία – και με τον Σκαραμαγκά- έχει κοστίσει τρελά λεφτά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στον Σκαραμαγκά τα αποτελέσματα είναι γνωστά. Αλλά και η Ελευσίνα αποδεικνύεται “μαύρη τρύπα”. Πριν από περίπου ένα χρόνο στις 4 Ιουνίου 2013 με άλλη τροπολογία που είχε φτιάξει ο Μπαλτάκος είχαν δοθεί 25 εκατομμύρια για “αναπροσαρμογές εργασιών”, με την υποχρέωση να παραδώσει την πέμπτη πυραυλάκατο από τις επτά που είχαν παραγγελθεί μέχρι 31.5.2014. Η πυραυλάκατος δεν έχει παραδοθεί. Και τώρα με νέα τροπολογία “σβήνουν” περίπου 7,5 εκατομμύρια ευρώ για τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυπηγείων.
Κι επειδή όπως και στην υπόθεση του Σκαραμαγκά όλοι βάζουν μπροστά τους εργαζόμενους: Μπορεί να μας πει κάποιος αν παρά τις οικονομικές ενέσεις και την βοήθεια που έχουν τα ναυπηγεία Ελευσίνας, πληρώνονται κανονικά οι εργαζόμενοι; Γιατί διαμαρτύρονται ότι από τον Ιανουάριο και μετά κάτι λίγα έναντι αραιά και που παίρνουν. Δεν ξέρουμε αν ισχύει το ίδιο και για κάποια μεγαλοστελέχη που ο μισθός τους έφθανε όπως λένε οι πληροφορίες τις 40.000 ευρώ το μήνα και κυκλοφορούσαν και εντός του ναυπηγείου με …Ferrari».
Αυτά γράφουν τα σαιτ. Αυτά πράττουν οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και οι φίλοι τους επιχειρηματίες! Και αν ο λογαριασμός έρχεται στο σύνολο της εργατικής τάξης με τη διάλυση των ασφαλιστικών ταμείων, για να ακολουθήσουν φόροι και περικοπές σε συντάξεις-φάρμακα κτλ, οι εργαζόμενοι παραμένουν για δεκάδες μήνες απλήρωτοι ή πληρώνονται έναντι!
Δεν φταίει λοιπόν το κράτος που πρέπει να περιοριστεί, όπως προπαγανδίζουν τα γεράκια του ολοκληρωτικού καπιταλισμού, αλλά ο Επιχειρηματίας!
Το θράσος Ταβουλάρη δεν υπάρχει. Βάζει όρους σε εργαζόμενους που κρατά ομήρους
Σε επιστολή του προς τους εργαζόμενους του ναυπηγείου με ημερομηνία 02/05/2016, σημειώνει ότι "προκειμένου να συνεχιστεί η λειτουργία του Νεωρίου και να καταστεί δυνατή η επεξεργασία δυνατοτήτων για "έξοδο από τα αδιέξοδα" ή να παρουσιαστεί επιτέλους υπεύθυνος αγοραστής" προτείνει τα εξής:
α. Επάνοδο σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας με αποκατάσταση της απαιτούμενης "βιομηχανικής πειθαρχίας" με απόλυτη εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας και την τήρηση των προβλεπόμενων από το νόμο συνδικαλιστικών δικαιωμάτων.
β. Τη σύνταξη και υπογραφή επιστολής του σωματείου προς τους πλοιοκτήτες και πράκτορες των πλοίων που θα δηλώνει τη δέσμευση του προσωπικού ότι δεν θα δημιουργούνται από πλευράς τους εμπόδια στην ομαλή εφαρμογή του προγράμματος επισκευής και κυρίως δεν θα παρεμποδίζεται ο απόπλους των πλοίων.

γ. Από τις εισπράξεις κάθε επισκευαζόμενου πλοίου να αφαιρούνται οι αμοιβές των εργολάβων και το κόστος των αναγκαίων υλικών. Το ύψος των αμοιβών των εργολάβων θα περιορίζεται εφόσον θα αυξάνεται η συμμετοχή του προσωπικού του ναυπηγείου στις εργασίες. Το δε υπόλοιπο θα καταναμένεται κατά 60% στη μισθοδοσία και το 40% για τις λοιπές λειτουργικές δαπάνες του ναυπηγείου. Για την αποφυγή παρερμηνειών και παρεξηγήσεων το Σωματείο θα ορίσει δύο εκπροσώπους του προσωπικού που θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για τις πραγματοποιούμενες εισπράξεις και την κάλυψη των υποχρεώσεων του ναυπηγείου.
δ. Στην αντιμετώπιση των πρόσθετων προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί τις δύο τελευταίες εβδομάδες θα πρέπει να συμβάλλουν-πέρα των εργαζομένων- και οι διάφορες πιστωτές του ναυπηγείου.

"Οι μέτοχοι του Νεωρίου δεν θα φέρουν κανένα εμπόδιο σε οποιαδήποτε λύση που θα εξασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας του" αναφέρεται στην επιστολή!

Δηλαδή ο Ταβουλάρης όχι μόνο απαιτούσε την πλήρη παράδοση των εργαζομένων αλλά για μια ακόμη φορά "τους βάζει μπροστά" για να διαπραγματευτεί με τράπεζες-κράτος!



ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
Η Ρωσία είναι η πρώτη που θα εκφράσει το ενδιαφέρον της. ¨Πεταμένη" από τα Βαλκάνια, έχοντας χάσει και το Μαυροβούνιο που θα προσδεθεί στο ΝΑΤΟ, βλέπει τα ναυπηγεία και τους λιμένες σε Ελλάδα και Κύπρο, προσδοκώντας σε μια εναλλακτική λύση από την Συρία, για τα πλοία της που περιπολούν στη Μεσόγειο. 
Πληροφορίες, που χαρακτηρίζονται αποκλειστικές, αναφέρουν ότι ο Ιβάν Σαββίδης, έχει έντονο ενδιαφέρον να αποκτήσει το πακέτο μετοχών των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Νεωρίου. Μάλιστα, ο Ρώσος επιχειρηματίας φέρεται ως αποικιοκράτης και χρησιμοποιεί και τον ΠΑΟΚ ως αρωγό στα επενδυτικά του πλάνα! 
Διαβάζουμε σε σχετική ανάρτηση:
Να σημειωθεί ότι ο κ.Σαββίδης φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερη αγάπη για την Σύρο και τις Κυκλάδες καθώς με βάση της κινήσεις του δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον του. Από την μία επιλέγει την Σύρο για τις Καλοκαιρινές διακοπές του με την θαλαμηγό »Alexander» και από την άλλη δώρισε στην ΕΠΣ Κυκλάδων περισσότερα από 600 μπουφάν, τα οποία και θα διατέθηκαν στα σωματεία. Άλλωστε ο ΠΑΟΚ έχει εκφράσει την επιθυμία να συνεργαστεί με την ΕΠΣ Κυκλάδων και κυρίως με τα τμήματα υποδομής της, στο πλαίσιο της επέκτασης του δικτύου Ακαδημιών του, «Football Prints».
   
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ... ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Στις 5/9/2017 ο Φώτης Κόλλιας, γράφοντας στο euro2day.gr μας ενημερώνει ότι δύο όμιλοι έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους, η «ONEX Technologies Inc» του Πάνου Ξενοκώστα και η Postlane Partners, με διευθύνων σύμβουλο έναν άλλο  Ελληνοαμερικανό, το Δημήτρη Τομαρά. Όπως επισημαίνει οι «Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Σύρου Α.Ε.» (ΝΑΒΙΕΣ) του ομίλου Ταβουλάρη, που ελέγχει και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, έγινε ξαφνικά πολύφερνη νύφη, ενώ για χρόνια βρίσκεται στα αζήτητα. 

ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΜΕ ΘΥΜΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!
Γιατί το λέμε αυτό; 
Ο αρθρογράφος μας δίνει την απάντηση: 

"Τόσο η πρόταση της ONEX όσο και της Postlane Partners προϋποθέτουν ρύθμιση ή/και «κούρεμα» των χρεών των Ναυπηγείων Σύρου, τα οποία προσεγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ. Με δεδομένο πως μεγάλο ποσοστό των συγκεκριμένων οφειλών αφορούν σε δημόσιους οργανισμούς (ταμεία κ.λπ.), η κατάσταση περιπλέκεται. Γι’ αυτό και οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν πως έχουν λάβει υποσχέσεις πως θα καταβληθεί προσπάθεια το επόμενο διάστημα, ώστε με τροπολογία να δίνεται η δυνατότητα στους δημόσιους φορείς να δέχονται «κούρεμα» των χρεών εκτός του πλαισίου του εξωδικαστικού συμβιβασμού".

Με απλά λόγια τα Χρέη να φορτωθούν στα Ασφαλιστικά Ταμεία! 

Ποιο είναι όμως το αντικείμενο των συγκεκριμένων επενδυτών;
"Η Postlane Partners ελέγχει σήμερα την Gladieux Energy, η οποία λειτουργεί διυλιστήριο στις ΗΠΑ, το μεγαλύτερο στον τομέα της επεξεργασίας (transmix) προϊόντων πετρελαίου που μεταφέρονται αναμεμειγμένα με αγωγό μέχρι τη μονάδα. Ελέγχει, επίσης, και την εταιρεία ανακύκλωσης μετάλλων Gladieux Metals Recycling. Οι συνιδρυτές της επενδυτικής εταιρείας Tarun K. Bhatt, Jeff T. Hodgson και Ruchir A. Kadakia έχουν εμπειρία στον τομέα των επενδύσεων και της ενέργειας.
Όσο για τον κ. Δημήτρη Τομαρά, που είναι ο εκπρόσωπός τους για την Ελλάδα, πριν από την ένταξη στην Postlane Partners είχε ιδρύσει τη Solaris Energy (επενδύσεις σε παράγωγα προϊόντων πετρελαίου), ενώ νωρίτερα ίδρυσε την Tech Services, μια ρωσική εταιρεία logistics και πετρελαίου. Στο παρελθόν, ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Centro Americana De Combustibles, μιας εταιρείας διανομής καυσίμων στη Γουατεμάλα, ενώ εργάστηκε και στην Estrategia Investimentos, μια επενδυτική εταιρεία της Βραζιλίας με γραφεία και στο Μαϊάμι". 

Σύμφωνα λοιπόν με τον Αντώνη Τσιμπλάκη, αναλυτή της "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ" το πιθανότερο σενάριο είναι να παραμείνουν τα Ναυπηγεία Σύρου του ομίλου Νεώριον μιας αμιγώς ναυπηγική η επιχείρηση, εστιάζοντας στην κατασκευή mega yachts αλλά και στην κατασκευή ειδικών off shore πλατφορμών, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες που γεννούν τα νέα γεωπολιτικά και ενεργειακά δεδομένα της περιοχής. Μια τέτοια πρόταση έχει καταθέσει σύμφωνα με πληροφορίες ο όμιλος ONEX του κ. Ξενοκώστα.


Ο Αμερικανός πρέσβης  Geoffrey Pyatt) στο Νεώριο της Σύρου
Οι Αμερικανοί δεν κρύβουν τις προθέσεις τους και η επίσκεψη του Αμερικανού πρέσβη Geoffrey Pyatt δεν άφησε καμία αμφιβολία σύμφωνα με την την ιστοσελίδα logotypos.grΦέρεται να συζήτησε αναλυτικά με τους εργαζόμενους για τις προτάσεις αμερικανικού επενδυτικού ενδιαφέροντος που έχουν προκύψει για το Νεώριο, καθώς αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους της επίσκεψής του στη Σύρο. Αμέσως μετά τη συνάντηση ο κ. Pyatt παρέλαβε πλακέτα από το Εργοστασιακό Σωματείο του Νεωρίου, ενώ «εξέφρασε την προσδοκία και την πεποίθησή του ότι και η Ελληνική Κυβέρνηση θα ανταποκριθεί στα εκδηλωθέντα επενδυτικά ενδιαφέροντα, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες». Τόνισε ότι το ναυπηγείο και το λιμάνι της Σύρου «έχουν στρατηγική και πρωτεύουσα σημασία για την Αμερικανική πλευρά». 
Στην συνάντηση στο Επιμελητήριο Κυκλάδων, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, τόνισε και αυτός την ανάγκη να προχωρήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ σε αυτή την εχθρική για το σύνολο των εργαζομένων "ειδική νομοθετική ρύθμιση", δηλαδή να φορτώσει στις πλάτες μας τα χρέη του Ταβουλάρη στα ασφαλιστικά ταμεία! 



Οι Αμερικανοί εκβιάζουν για να σβηστούν τα χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία!
Ξαφνικά, αποχωρεί από τη διεκδίκηση των Ναυπηγείων η αμερικανική Postlane Partners και με τη δήλωση της "ότι εκτιμά πως η, επίσης αμερικανικών συμφερόντων, ONEX είναι καλύτερα τοποθετημένη για να διασώσει από τη χρεοκοπία το Νεώριο», αποκαλύπτει το μέγεθος του ενδιαφέροντος των Αμερικανών για τα Ναυπηγεία. Δεν τους καίει όμως μόνο το να τα αποκτήσουν, αλλά να τα αρπάξουν φορτώνοντας τα χρέη τους στους ασφαλισμένους. 

Ο αρθρογράφος Ηλίας Μπέλλος είναι σαφής:  

"Ο στρατηγικός αυτός επενδυτής θα προχωρήσει σε συμφωνία με τους πιστωτές του Νεωρίου και την κυβέρνηση και θα καταστεί δυνατή έτσι η ένταξη του ναυπηγείου που βαρύνεται με υποχρεώσεις της τάξεως των 60 εκατ. στη διαδικασία του άρθρου 106 του πτωχευτικού κώδικα. Αν και θα απαιτηθεί νομοθετική ρύθμιση για να μπορέσει να υπαχθεί η επιχείρηση αυτή στις πρόνοιες του συγκεκριμένου άρθρου, επειδή το μεγαλύτερο μέρος των υποχρεώσεών της είναι προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και όχι προς τις τράπεζες, πηγές της Καραγεώργη Σερβίας εμφανίζονται καθησυχαστικές'.
Σιγά μη χαλάσει την καρδιά των Αμερικανών επενδυτών η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ! 

Γιατί βιάζονται οι Αμερικανοί;  Μα γιατί πυκνώνουν οι ενδείξεις πως στην αγορά υπάρχει σοβαρή ζήτηση για τις υπηρεσίες του ναυπηγείου στη Σύρο τόσο από ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες για ετήσιες συντηρήσεις και έκτακτες επισκευές όσο και από κατασκευαστές θαλαμηγών. Κορυφαία πηγή της Golden Yachts, συμφερόντων μεγάλου ελληνικού ναυτιλιακού ομίλου, επιβεβαιώνει στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» το ενδιαφέρον της για την υπενοικίαση εξοπλισμού (synchrolift) που διαθέτει το Νεώριο και στον οποίο μπορούν να ναυπηγηθούν, μετασκευαστούν και επισκευαστούν mega yachts έως 100 μ., «μόνον όμως εφόσον ξεκαθαρίσει και εξυγιανθεί η επιχείρηση».

Επιπλέον, εμμέσως πλην σαφώς και η αμερικανική κυβέρνηση έχει αφήσει να εννοηθεί πως υπάρχει ενδιαφέρον για συντηρήσεις πλοίων του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού. Κάτι που εξηγεί ίσως τόσο το «αμερικανικό DNA της ONEX» όσο και την επίσκεψη του Αμερικανού πρέσβη στο Νεώριο λίγο μετά τα μέσα Αυγούστου, σημειώνουν πηγές της αγοράς.

Τέλος, να επισημάνουμε ότι η ONEX, όχι μόνο έχει εξαγοράσει ένα ακόμα ναυπηγείο στην Αττική, αλλά στο παρελθόν επιχείρησε να εισέλθει στην ΕΑΒ! 

ΝΑ ΚΡΑΤΗΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ-ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΓΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ

Εμείς πιστεύουμε ότι είναι ανάγκη όσο ποτέ η συγκρότηση ενός εργατικού διεθνιστικού αντιπολεμικού αντικαπιταλιστικού κινήματος. 

Είναι ανάγκη ενός νέου εργατικού κινήματος που θα βάλει τα εργατικά συμφέροντα μπροστά και θα πάρει τις τύχες του στα χέρια του. 

Ενάντια στα "εθνικά" καπιταλιστικά συμφέροντα και τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. 

Για να ζήσει το παιδί του κάθε εργαζόμενου, δεν μπορεί να δολοφονείτε το παιδί κανενός άλλου εργάτη από τα πολεμικά μέσα που κατασκευάζει ο ίδιος! 

Είναι η ώρα των αποφάσεων, είναι η ώρα του Αγώνα.
Στον κοινωνικό πόλεμο που διεξάγεται και απειλεί να πάρει διαστάσεις διακρατικής σύγκρουσης πρέπει να απαντήσουμε με τους Αγώνες μας, πρέπει να απαντήσουμε με την Απειλή της Ανατροπής των κυβερνήσεων και της εχθρικής αστικής πολιτικής, με την Απαίτηση για τη διάλυση του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε., το κλείσιμο των βάσεων του θανάτου.
Ανατροπή του επιχειρηματικού κράτους Άμυνας-Ασφάλειας και διαρκούς έκτακτης ανάγκης του Ολοκληρωτικού Καπιταλισμού.
Κλιμάκωση του αγώνα για την Κοινωνική Απελευθέρωση.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου